ارسال به دیگران پرینت

سامانه «خدمات نیابتی» برای اولین بار در تبریز و تهران راه اندازی شد

سامانه خدمات نیابتی در قالب خدمات ویژه شهروندی «خوش» برای اولین بار در تبریز و تهران راه اندازی شد که این سامانه با دریافت نیابت از شهروند، نیاز به مراجعه حضوری در شهرهای تبریز، تهران و تورنتوی کانادا برای پیگیری امورات خود ندارد.

سامانه «خدمات نیابتی» برای اولین بار در تبریز و تهران راه اندازی شد

 ابوالفضل محمدی قدیم در گفت‌وگو با خبرنگاران، از راه اندازی نخستین مرکز شتاب دهی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مرکز شتابدهی همگامان به دنبال شناسایی ایده‌های نوآورانه و فناورانه است تا با حمایت‌های لازم برای تجاری سازی ایده‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به تعدادی از ایده‌های تجاری سازی شده در این شتاب دهنده، گفت: تولید کلید و پریز قابل شست و شو برای اولین بار در جهان، تولید داروهای گیاهی و داروی سرطان پروستات و تنظیم فشار خون و...، دیجیتال مارکتینگ و سرویس فروشگاهی، تولید باک‌های بنزین ارتجاعی، سامانه مدیریت شفاف سازی اکو سیستم‌ها و سامانه خدمات نیابتی ایران از جمله 11 ایده‌ تجاری سازی شده در این شتاب دهنده است.

مدیر مرکز شتابدهی همگامان تبریز، با تأکید بر اینکه از هرگونه نوآوری و خلق ثروت از دانش حمایت می‌کنیم، افزود: بعد از یکسال تمرکز همگامان در مرکز شتابدهی، دستاوردهای خوبی حاصل شده که امیدواریم با تجاری سازی آنها بخشی از نیازهای کشور را رفع کنیم.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه