ارسال به دیگران پرینت

۹ فهرست فیلم جنگی برتر و مورد انتظار ۲۰۲۰ +عکس

در دنیای واقعی، جنگ نمی تواند مقوله بسیار خوب و خوشایندی باشد اما در دنیای سینما و فیلم، جنگ جذابیت های فراوان و متعددی خواهد داشت: تعلیق، تکامل شخصیت ها، جلوه های بصری، تذکیه نفس و غیره. هیچ فضا و امتحانی به اندازه فیلم جنگی برای محک زدن قهرمانان ما، قالب دادن به شخصیت های شرور و یادآوری اینکه زندگی چندان هم بد و بی مزه نیست مناسب نخواهد بود. سال ۲۰۱۹ چند فیلم جنگی خوب و با کیفیت مانند The King ، ۱۹۱۷ و Midway منتشر شدند. اما سال ۲۰۲۰ قهرمانان بیشتری در دنیای مبارزه و جنگ در بوته آزمایش قرار خواهند گرفت که برخی از آن ها از مورد انتظارترین فیلم های سال به شمار می آیند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از مورد انتظارترین و جذاب ترین فیلم های جنگی سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم.

۹ فهرست فیلم جنگی برتر و مورد انتظار ۲۰۲۰ +عکس

فیلم جنگی 2020

۱- The Last Full Measure

این فیلم جنگی با بازی سباستین استن در نقش اصلی بر اسسا یک داستان واقعی از دریافت کنندگان مدال شجاعت و ویلیام اچ. پیتسنبارگر چترباز نیروی هوایی ایالات متحده ساخته شده که در سال ۱۹۶۶ و در طول جنگ ویتنام جان بیش از ۶۰ نفر از سربازان ایالات متحده را نجات داد. فیلم جنگی The Last Full Measure اگر چه در گیشه فروش خوبی نداشت اما در کل نمرات و نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کرد.

فیلم جنگی 2020

۲- Extraction

فیلم Extraction  یک فیلم حادثه ای و ماجراجویانه در مورد نبردی خیابانی در بنگلادش است که می توان آن را ترکیبی از Man on Fire و Black Hawk Down دانست. این فیلم جنگی پرحادثه دارای سکانس های اکشن فوق العاده و کم نظیری است، از جمله سکانس ۱۲ دقیقه ای تعقیب و گریز با خودرو و درگیری مسلحانه که طوری فیلمبرداری شده که انگار در یک برداشت ضبط شده است.

فیلم جنگی 2020

۳- Da 5 Bloods

فیلم Da 5 Bloods که توسط اسپایک لی ساخته شده از تولیدات سرویس استریمینگ نتفلیکس بوده و داستان پنج کهنه سرباز سیاهپوست جنگ ویتنام را روایت می کند که برای یافتن بقایای فرمانده خود و البته یک گنج مخفی شده به شهر هوشی مین در ویتنام باز می گردند.

فیلم جنگی 2020

۴- Greyhound

در فیلم Greyhound بار دیگر شاهد هنرنمایی تام هنکس در فیلمی جنگی ژانر جنگ جهانی دوم هستیم که در آن زیردریایی های یوبوت آلمانی به ناوگان نظامی و تجاری متفقین حمله می کنند، ناوگانی که تام هنکس فرماندهی یکی از کشتی های آن را بر عهده دارد. این فیلم را می توان شبیه فیلم قبلی تام هنکس ،Captain Phillips، در قالب ناخدای کشتی دانست اما با این تفاوت که دیگر خبری از دزدان دریایی سومالی نیست و وی باید از خود، کشتی و خدمه اش در مقابل زیردریایی های نازی ها مراقبت کند.

فیلم جنگی 2020

۵- Mulan

فیلم Mulan فیلمی بسیار مورد انتظار و جنجالی است که تاکنون چندین بار اکران آن به تعویق افتاده بود. این فیلم حاوی سکانس های مبارزه و صحنه های رزمی خاصی است که ما را به یاد فیلم های House of Flying Dagger و Hero و به طور کلی قهرمان هنرهای رزمی فیلم های چینی و هنگ کنگی مانند جتی لی و دانی ین می اندازد. شاید بتوان گفت که Mulan اولین لایو اکشن کمپانی دیزنی است که دست به ریسک زده و از یک کارتون اورجینال و یک داستان تاریخی برای بازسازی لایو اکشن داستانی نوستالژیک استفاده کرده است.

فیلم جنگی 2020

۶- The King’s Man

متیو واون کارگردان فیلم Kingsman برای ساخت سومین قسمت از این فرانچایز که در واقع پیش درآمد دو قسمت قبلی است بازگشته و می توان داستان آن را براحتی حدس زد. داستان The King’s Man در مورد یک سازمان بین المللی خلافکار و شرور است که سعی دارد از طریق جنگ جهان را نابود سازد اما یک سرویس مخفی بسیار مجرب سعی در ناکام گذاشتن نقشه های آن دارد. این فیلم قرار است ۱۸ سپتامبر منتشر شود.

فیلم جنگی 2020

۷- Top Gun: Maverick

بیش از ۳۰ سال از ساخت فیلم معروف و خاطره انگیز Top Gun می گذرد که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. اکنون پس از سال ها قرار است قسمت دوم این فیلم با عنوان Top Gun: Maverick منتشر شود که در آن بار دیگر تام کروز نقش آفرینی می کند اما این بار در نقش یک خلبان پا به سن گذاشته که احتمالاً ماموریت پایانی اش را انجام می دهد. تام کروز در واقعیت در این فیلم یک جت جنگنده را به پرواز درآورده و همین موضوع نشان از جذابیت فیلم دارد هر چند کروز با بدلکاری هایش نشان داده که دیگر چیزی در مورد کارهای او در فیلم ها ما را غافلگیر نخواهد کرد. فیلم Top Gun: Maverick قرار است بالاخره ۲۳ دسامبر سال جاری اکران شود.

فیلم جنگی 2020

۸- News of the World

پل گرین گرس که فیلم های باکیفیت و به یاد ماندنی مانند The Bourn Supremacy، Green Zone و ۲۲ July را از او دیده ایم در فیلم جدید خود به سراغ غرب وحشی رفته و یک فیلم وسترن جنگی در مورد نبرد در مرزهای ایالات متحده در گذشته ای دور را روایت می کند. فیلم جنگی-وسترن News of the World با بازی تام هنکس داستان یک مرد تگزاسی را روایت می کند که برای نجات یک دختر ربوده شده دست به کار می شود. سبک فیلمبرداری خاص گرین گرس با دوربین دستی می تواند سکانس های هفت تیرکشی این فیلم را متفاوت سازد، چیزی که در گذشته کمتر دیده ایم. فیلم News of the World قرار است ۲۶ دسامبر به سینماها بیاید.

فیلم جنگی 2020

۹- Tom Clancy’s Without Remorse

استفانون سولیما که ساخت فیلم Sicario 2 را در کارنامه دارد، فیلم Tom Clancy’s Without Remorse را بر اساس رمانی از تام کلنزی در مورد یک نیروی ویژه دریایی ایالات متحده که می خواهد از قاتلان همسرش انتقام بگیرد روایت می کند و مایکل بی جوردن نیز نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد. هنوز تاریخ اکران مشخصی برای Tom Clancy’s Without Remorse اعلام نشده است.

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه