ارسال به دیگران پرینت

محدودیت برای حج امسال وبرگزاری جشنواره جت اسکی در عربستان +عکس

در سایه شیوع ویروس کرونا و همزمان با سجده حجاج بیت الله الحرام در مسجد الحرام، جشنواره جت اسکی در ساحل املج عربستان برگزار شد.

محدودیت برای حج امسال وبرگزاری جشنواره جت اسکی در عربستان +عکس

حج امسال در کشورهای جهان اسلام به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت محدود برگزار شد و مقامات عربستانی نیز نگذاشتند که حجاج کشورهای دیگر به حج بروند.

اما آنچه موجب تعجب است، برخی از برنامه های تفریحی و ورزشی عمومی در عربستان همچنان به قوت خود پابرجاست. تا جایی که امروز خبرگزاری رسمی و دولتی سعودی(واس) تصاویر برگزاری جت اسکی را منتشر کرد.

طبق اعلام رسانه های عربستانی جشنواره ساحل املج 2020 برای ورزش های دریایی از سوی یک موسسه تحت نظارت فدراسیون ورزش های دریایی و غواصی در ساحل املج برگزار می شود.

این جشنواره ورزشی شامل جت اسکی و قایق های پرسرعت است که در آن قهرمانان عربستانی که در مسابقات کشوری و بین المللی مقامات به دست آورده اند شرکت می کنند.

در تصاویر منتشر شده این رویداد با استقبال زیادی از سوی مردم همراه شده است و نه از ماسک استفاده می کنند و نه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت.

حج امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان در مقایسه با سال های دیگر تفاوت های چشمگیری داشت و تنها ۱۰ هزار نفر از مردم عربستان و خارجی های مقیم عربستان در آن حضور داشتند در حالی که سال های گذشته حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از سراسر جهان در آن شرکت داشتند.

 

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه