ارسال به دیگران پرینت

بیش از ۹۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در جنوب پایتخت کشف شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران از کشف ۹ هزار و ۵۷۳ لیتر الکل و ۹۶ لیتر مواد ضدعفونی کننده از انباری در جنوب تهران به ارزش۹ میلیارد ریال خبر داد.

 بیش از ۹۰۰۰ لیتر الکل احتکار شده در جنوب پایتخت کشف شد

سرهنگ مهدی تاجیک در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپوی مواد ضد عفونی کننده در انباری در حوالی کهریزک، شناسایی آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر داشت و در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پنجم مرداد ماه به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انباری ۹هزار و ۳۸۰ لیتر الکل و ۹۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده را کشف کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه