ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس مقابل التعاون بحران‌زده| نویدکیا رسما کارش را آغاز می‌کند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان امشب (سه‌شنبه) باید در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان‌شان بروند.

پرسپولیس مقابل التعاون بحران‌زده| نویدکیا رسما کارش را آغاز می‌کند

لیگ قهرمانان آسیا بعد از وقفه‌ای طولانی به خاطر شیوع بیماری کرونا در جهان، دوباره آغاز شده است و نمایندگان ایران باید به مصاف حریفان‌شان بروند. این بازی‌ها قرار است به صورت متمرکز در قطر برگزار شود. امشب (سه‌شنبه) پرسپولیس و سپاهان که هر دو سابقه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند باید در سومین بازی‌شان در مرحله گروهی برابر رقیبان‌شان قرار بگیرند.

پرسپولیس - التعاون عربستان، ساعت ۲۲:۳۰

در گروه C پرسپولیس باید برابر صدرنشین قرار بگیرد. التعاون با دو پیروزی برابر الدحیل و شارجه با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد و پرسپولیس با شکست برابر الدحیل و تساوی مقابل شارجه در جایگاه سوم است. این مسابقه برای پرسپولیس بسیار اهمیت دارد و اگر سرخپوشان می‌خواهند شانس‌شان برای صعود به حداقل نرسد باید در این بازی پیروز شوند. 

نسبت به دو بازی قبلی پرسپولیس تغییراتی خواهد داشت. علیرضا بیرانوند دیگر در این تیم نیست و حامد لک جایگزینش شده است. البته هنوز مشخص نیست که گل‌محمدی رادوشوویچ را درون دروازه قرار می‌دهد یا حامد لک. همچنین نفراتی مثل سینا سرلک، علی شجاعی، عیسی آل‌کثیر و سعید آقایی به ترکیب سرخپوشان اضافه شده‌اند. البته مهدی ترابی که ستاره پرسپولیس در این فصل بود از این تیم جدا شده است. 

التعاون در حالی در صدر این گروه قرار دارد که لیگ عربستان را در رده دوازدهم به پایان رساند. سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی گفت که با اینکه بازیکن خارجی مطرحی در تیمش نیست اما با اتکا به بازیکنان داخلی می‌خواهند نماینده خوبی برای عربستان باشند.

چیزی که در این بازی کفه برد را به سمت نماینده ایران سنگین‌تر می‌کند، حال روز نه چندان خوب التعاون است. آن‌ها در ۱۰ بازی قبلی خود تنها ۳ بار پیروز شده‌اند و ۷ بار شکست خورده‌اند و با روزهای خوب خود فاصله زیادی دارند.

سپاهان - النصر عربستان، ساعت ۲۲:۳۰

چهارمین نماینده ایران در لیگ قهرمانان باید برابر النصری قرار بگیرد که از دو بازی قبلی‌اش در این گروه ۴ امتیاز کسب کرده است. نماینده عربستان، العین را برد و برابر السد به تساوی رضایت داد. این تیم به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به السد در رده دوم قرار گرفته است. 

سپاهان لیگ قهرمانان را با امیر قلعه‌نویی شروع کرد و برابر العین با ۴ گل به یک پیروزی قاطع رسید اما با ۳ گل به السد باخت تا با ۳ امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. زردپوشان حالا دیگر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود ندارند و محرم نویدکیا جانشین او شده است. البته چون نویدکیا مدرک لازم برای سرمربی‌گری در لیگ قهرمانان را ندارد، مجتبی توتونی به عنوان سرمربی به AFC معرفی شده است.

سپاهان در این بازی‌ها محمدرضا حسینی و شایان مصلح را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار ندارد و علیرضا نقی‌زاده هم در ایران مانده است و قصد جدایی دارد. از دیگر نفراتی که از این تیم جدا شده‌اند می‌توان به ولادمیر کومان و سعید آقایی اشاره کرد. سپاهان می‌تواند با پیروزی برابر تیم دوم عربستان حتی به صدر جدول صعود کند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه