ارسال به دیگران پرینت

کلاهی: پتروشیمی انصرافش از لیگ بسکتبال را رسما اعلام نکرده است

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال گفت: تا این لحظه باشگاه پتروشیمی انصرافش از لیگ بسکتبال را رسما اعلام نکرده است، اما فدراسیون از حضور تیم‌های با سابقه و پر توان در لیگ استقبال می‌کند.

کلاهی: پتروشیمی انصرافش از لیگ بسکتبال را رسما اعلام نکرده است

شبنم کلاهی درباره تصمیم مسئولان تیم پتروشیمی بندر امام برای کناره گیری از لیگ برتر بسکتبال، توضیح داد: تاکنون درخواست رسمی از سوی مسئولان باشگاه پتروشیمی دریافت نکرده‌ و خبر قطعی هم مبنی بر اینکه نمی‌خواهند در لیگ باشند نشنیده‌ایم. با توجه به این صحبت‌ها چیزی نیست که با قطعیت اعلام کنیم.

او در مورد پیگیری‌های فدراسیون نیز گفت: فدراسیون همیشه برای حضور تیم‌های‌ پرقدرت ‌و ‌پرتوانش در لیگ پیش قدم است تا حضور فعالشان در لیگ برتر را داشته باشد. ‌مسلما الان نیز از وجود پتروشیمی در لیگ استقبال می‌کند. پترو هر سال خوب ظاهر شده و ان‌شاءالله امسال هم شاهد حضور خوب این تیم خواهیم بود.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال، درباره اظهارات باشگاه شهرداری گرگان مبنی بر اینکه اگر فدراسیون بسکتبال به شهرداری تضمین ندهد که حقش مثل امسال پایمال نشود، این مجموعه قطعا فصل بعد در بسکتبال سرمایه گذاری نخواهد کرد، توضیح داد: همانطور که در جریان اخبار هستید، دکتر طباطبائی جلسه خوبی با مسئولان باشگاه گرگان داشت و تصمیم فدراسیون را مقتدرانه اعلام‌ کرد. ما هم امیدواریم این‌ مسائلی که برای هوداران و مجموعه گرگان ‌پیش آمده حل شود تا باز هم شاهد حضور این تیم در لیگ باشیم.

کلاهی در مورد زمان مشخص شده برای تیم‌ها جهت اعلام آمادگی برای حضور در فصل جدید لیگ نیز گفت: ۱۲ تیم اول ما مشخص بود و تا یازدهم تیر ماه هم زمان داده بودیم تا تیم‌ها اعلام آمادگی کنند. یک فراخوان هم در سایت داشتیم. هم اکنون هم تیم‌ها مشخص شده‌اند و فدراسیون در حال استاندارد سازی آن‌ها است تا کیفیت لیگ را تا حد امکان ارتقاء دهد.

او در مورد حضور مهدی علی‌نژاد در فدراسیون بسکتبال نیز گفت: به هر ‌حال در رابطه با توسعه زیر ساخت‌های بسکتبال مذاکراتی انجام شد و بازدید خوبی هم داشتند که به صورت کامل سر فصل‌های این مذاکرات را منتشر کرده‌ایم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه