ارسال به دیگران پرینت

آشنایی با نسل جدید هیوندای توسان

پس از مدتها انتظار از نسل چهارم مدل توسان رونمایی شد که تغییرات فیزیکی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی داشته است. انتظار می رود این خودرو با ظاهر و ویژگی های جدید خود فروش بسیار مناسبی داشته باشد.

آشنایی با نسل جدید هیوندای توسان

 نسل جدید کماکان از موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بهره می برد اما مانند بسیاری از خودروهای امسال دارای دو محرکه بنزینی و برقی خواهد بود تا بدین ترتیب هیوندای از رقابت داغ خودروهای هیبریدی عقب نمانده باشد.

طراحان هیوندای با استفاده از مدل های سه بعدی دست به تغییرات زیادی در نمای جلو و عقب خودرو زده اند و جلو پنجره بزرگ و چراغ های کشیده LED در نسل جدید کاملا خودنمایی می کند. بخش جانبی بدنه خودرو نیز با خطوط بیشتری ساخته خواهد شد تا بهبود عملکرد آیرودینامیکی باعث بهبود شتاب گیری و کاهش مصرف سوخت خودرو شود. 

نسل چهارم توسان از نسل های قبلی عریض تر خواهد بود. ادواردو رامیرز- یکی از طراحان توسان با شجاعانه خواندن اقدام این خودروساز در تغییرات ظاهری گفته است: توسان یکی از مدل های غرورآمیز ما است و ایجاد تغییرات در مدل های موفقی نظیر توسان چالش بزرگی است. با این حال ما خواسته ایم رو به جلو حرکت کنیم و نوآور باشیم. 

 

در فضای داخلی نیز بزرگ ترین تغییر نسبت به نسل قبل، به کارگیری نسل جدید سیستم گردش و تصفیه جریان هوا بوده است. برخی از آپشن های فیزیکی نیز حذف و به پنل کنترل ۱۰.۲۵ اینچی منتقل شده است. امکانات امنیتی جدید، ایربگ مرکزی و قابلیت پارک از راه دور از دیگر امکانات اضافه شده به خودروهای جدید است.

هیوندای هم چنین با ارتقای سیستم تعلیق نسل قبلی موفق به بهبود عملکرد خودرو در کاهش ضربه و ارتعاش در مسیرهای ناهموار شده است. 

قیمت این خودرو هنوز قطعی نشده است اما طبق گمانه زنی های اولیه، قیمت نسخه پایه معادل ۲۳ هزار و ۱۵۰ پوند ( حدود ۸۰۰ میلیون تومان)  خواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه