ارسال به دیگران پرینت

نماینده پارلمان سوریه:

بایدن | چهره واقعی «بایدن» برملا شد

یک نماینده پارلمان سوریه در سخنانی گفت: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با صدور دستور حمله به سوریه چهره واقعی خود را بر ملا ساخت.

 بایدن | چهره واقعی «بایدن» برملا شد

«محمود جوخدار» نماینده پارلمان سوریه امروز شنبه به اقدام اخیر ایالات متحده آمریکا در حمله تجاوزکارانه به خاک سوریه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان سوریه در سخنانی گفت: هدف اصلی و اساسی ایالات متحده آمریکا از حمله به مواضع مقاومت در خاک سوریه حمایت از گروه های تروریستی تکفیری بوده است.

وی افزود: واقعیت آن است که «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با صدور دستور حمله به خاک سوریه چهره واقعی خود را برملا ساخت و نشان داد که سیاست های آمریکا با تغییر رئیس جمهور این کشور دستخوش تغییر و تحول نمی شود.

نماینده پارلمان سوریه در ادامه سخنان خود یادآور شد: هدف آمریکایی ها حمایت از منافع و مصالح رژیم صهیونیستی در منطقه است. بنابراین، نباید از اشغالگران انتظار دیگری غیر از آنچه که می‌بینیم، داشته باشیم.

ایالات متحده آمریکا شامگاه پنجشنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. مقامات روسیه دیروز جمعه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

«ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل این اقدام آمریکا را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این کاملاً غیرقانونی است؛ چرا که صحبت از حمله به کشوری مستقل در میان است.

به گفته معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل، سوریه از هر لحاظ حق دارد بررسی این حادثه در شورای امنیت سازمان ملل را درخواست کند؛ زیرا این رویداد خطرناک بوده و می‌تواند به تشدید شرایط در منطقه منجر شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه