ارسال به دیگران پرینت

پرنس ویلیام و هری رابطه خود را رسماً قطع کردند

پرنس ویلیام و هری ، نوه های ملکه انگلیس، طی توافقی رسمی قصد دارند عایدی صندوق یادبودی که به نام مادرشان تأسیس شده را میان خود تقسیم کنند.

پرنس ویلیام و هری رابطه خود را رسماً قطع کردند

وبسایت گاردین روز دوشنبه با اشاره به اسناد مالی این توافق اعلام کرد در ماه دسامبر سال میلادی گذشته توافقنامه ای میان پرنس ویلیام و هری در رابطه با جدایی فعالیت های خیرخواهانه ی آن ها از یکدیگر به امضا رسیده است.

قطع رابطه پرنس ویلیام و هری

«بنیاد سلطنتی» پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون و هری مالک قانونی «صندوق یادبود دایانا» است، یک نهاد خیریه که در سال ۲۰۱۲ با هدف ادامه ی فعالیت های بشر دوستانه ی پرنسس دایانا راه اندازی شد.

عایدی این صندوق میان بنیاد سلطنتی و دیگر خیریه ی مورد نظر هری تقسیم خواهد شد.

هری و همسرش مگان مارکل سال گذشته از «بنیاد سلطنتی» جدا شدند تا خیریه ی خودشان به نام «ساسکس رویال» را به راه اندازند، امری که محقق نشد، چرا که این زوج بعدتر از وظایف خود به عنوان اعضای ارشد خاندان سلطنتی رسماً کناره گیری کردند و اجازه ی استفاده از واژه ی «رویال» (سلطنتی) در نام تجاری شان هم از آن ها سلب شد.

بعد از این اتفاق، هری و مارکل اعلام کردند قصد دارند یک خیریه ی جدید به نام «آرچول» تأسیس کنند که نام آن از پسرشان «آرچی» گرفته شده است.

برادران سلطنتی از آخرین حضور رسمی هری و همسرش مارکل در یکی از مراسم های سلطنتی که امسال در روز عید کشورهای مشترک المنافع بریتانیا برگزار شد، یکدیگر را ندیده اند.

گزارشاتی منتشر شده مبنی بر آنکه ویلیام و هری اخیراً از طریق تماس تصویری با یکدیگر تجدید دیدار کرده اند، گرچه سخنگوهای هیچ یک از آن ها این مسأله را تأیید نکرده اند.

پرنس ویلیام در ماه مه در نامه ی خود به مناسبت برگزاری مراسم «جایزه دایانا» اشاره ای هم به برادرش هری داشت.

ویلیام در این نامه نوشته بود: «می خواستم با نوشتن این نامه مراتب حمایت و تشکر خودم را به همه ی کارکنان، داوطلبان و حامیان جایزه دایانا اعلام کنم.»

او در ادامه گفته بود: «برادرم و من همیشه سپاسگزار تلاش شما برای پرورش، رشد و حمایت جوانان، به ویژه در این دوران بی ثباتی هستیم.»

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه