ارسال به دیگران پرینت

وزیر راه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های کرونا، نمایشگاه ریلی را ترک کرد

وزیر راه و شهرسازی امروز پس از ورود به محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و مواجه شدن با ازدحام انبوه جمعیت، به خاطر بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان شیوع کرونا از بریدن روبان و حضور در نمایشگاه ریلی، امتناع و محل را ترک کرد.


وزیر راه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های کرونا، نمایشگاه ریلی را ترک کرد

امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه) قرار بود «محمد اسلامی» از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته بازدید کند که دلیل بی توجهی برگزار کنندگان به مصوبات ستاد ملی کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا،  با وجود حضور در محل بلافاصله با امتناع از بریدن روبان افتتاح، محل دایمی نمایشگاه ‌های تهران را ترک کرد.

اسلامی پس از حضور در محل نمایشگاه دایمی تهران، از حاضران عذرخواهی و اعلام کرد به دلیل ازدحام در بازدید از غرفه‌ها و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمایشگاه را ترک می کند.

«نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته» در آذرماه هر سال به مناسب هفته حمل و نقل، توسط وزارت راه وشهرسازی در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شد. اما امسال این وزارتخانه با توجه به شیوع کرونا برگزاری هرگونه نمایشگاه در حیطه مدیریتی خود را لغو و به زمان دیگری موکول کرده بود و نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته برگزار نشد.

مراسمی که امروز وزیر راه و شهرسازی آن را ترک شد، مربوط به  «هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» است.  این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه با میزبانی شرکت راه آهن برگزار می شود.

پیگیری های ایرنا نشان می‌دهد که وزارت راه وشهرسازی تاکنون چندین بار با برگزاری «هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» مخالفت کرده بود.

با توجه به ترک مراسم افتتاحیه از سوی «محمد اسلامی»، این نمایشگاه امروز بدون بریدن روبان توسط وزیر راه و شهرسازی گشایش یافت.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه