ارسال به دیگران پرینت

واکنش جو بایدن به ایلان ماسک

رئیس جمهور آمریکا پاسخ داد | واکنش بایدن به اظهارات ایلان ماسک

جو بایدن به اظهارات ایلان ماسک واکنش نشان داد.

رئیس جمهور آمریکا پاسخ داد | واکنش بایدن به اظهارات ایلان ماسک

درست پس از افشای ایمیل ایلان ماسک به مدیران تسلا در مورد کاهش ۱۰ درصدی پرسنل این شرکت و احساس بسیار بد او به اقتصاد ایالات متحده، جو بایدن، رئیس‌جمهوری این کشور واکنشی خاص نشان داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا این اظهارات را هنگام صحبت با مطبوعات در مورد رشد شغلی قوی‌تر از حد انتظار در ایالات متحده در ماه مه بیان کرد. او همچنین انتقادات از مدیریت تورم را نپذیرفت.

بایدن و ماسک مدت‌هاست که رابطه سردی با هم دارند. مدیرعامل تسلا در گذشته از این شکایت داشت که دولت جدید آمریکا، هر کاری که می‌توانست برای کنار زدن و نادیده گرفتن تسلا انجام داده است.

روز جمعه، هنگامی که خبرنگاران از بایدن خواستند درباره اظهارات ماسک در مورد اقتصاد ایالات متحده توضیح دهد، رئیس‌جمهوری گفت: «در حالی که ایلان ماسک در مورد این مسائل صحبت می‌کند، شرکت‌هایی مانند فورد به دنبال استخدام افراد بیشتری برای سرمایه‌گذاری در خودروهای الکتریکی هستند. فورد در حال افزایش سرمایه‌گذاری و ساخت وسایل نقلیه الکتریکی جدید است.»

بیشتر بخوانید:

 

بایدن افزود: «شرکت سابق کرایسلر؛ آنها همچنین سرمایه‌گذاری‌های مشابهی را در خودروهای الکتریکی انجام می‌دهند. اینتل در حال ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در ساخت تراشه‌های کامپیوتری است. بنابراین، می‌دانید، شانس زیادی برای او در سفر به ماه وجود خواهد داشت.»

به دنبال آرزوهای بایدن، ماسک در توییتی نوشت: «متشکرم آقای رئیس‌جمهور!»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه