ارسال به دیگران پرینت

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

انجمن خیران مسکن‌ساز ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته است

سمنان- نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن بابیان اینکه خیران نقش مهمی در ساخت مسکن برای نیازمندان داشته است، گفت: انجمن خیران مسکن‌ساز ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته است.

انجمن خیران مسکن‌ساز ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان ساخته است

حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد شامگاه یک‌شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر ایشان ضمن بیان اینکه انجمن خیران مسکن‌ساز یکی از انجمن‌هایی که در کشور برای ساخت مسکن محرومان در کنار بنیاد مسکن تلاش می‌کند، ابراز داشت: تاکنون این انجمن توانسته ۲۰ هزار واحد مسکونی را ساخته و به محرومان جامعه تحویل دهد.

وی بابیان اینکه سال گذشته هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در نظر گرفت، افزود: از این تعداد ۸۵ درصد واحدها ساخته و تحویل محرومان شد و مابقی نیز تا چند ماه آینده واگذار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بابیان اینکه این بنیاد ساخت سالانه ٢٠ هزار واحد مسکونی روستایی را در برنامه خود دارد، ابراز داشت: سهم استان سمنان هم از این واحدها یک هزار مسکن بوده است.

روحانی نژاد در ادامه تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا نیز با مشارکت بهزیستی و نهادهای حمایتی برای ساخت مسکن تدابیری اندیشیده است.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن با مشارکت کمیته امداد برای ایتام از دیگر برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که اقدامات خوبی نیز در این راستا به انجام رسیده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه