ارسال به دیگران پرینت

بشار اسد: سقوط رزش پول سوریه هجمه‌ای است که از خارج مدیریت می‌شود

رئیس جمهور سوریه طی نشست هیأت دولت سوریه که اولین نشست از زمان بهبود او از بیماری کرونا است، گفت: سقوط ارزش پول سوریه نبردی است که از خارج مدیریت می‌شود و مقابله با آن مستلزم حمایت شهروندان از دولت سوریه است.


بشار اسد: سقوط  رزش پول سوریه هجمه‌ای است که از خارج مدیریت می‌شود

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز سه شنبه در جریان جلسه هیأت دولت سوریه درباره دلایل کاهش نرخ ارز سوریه در مقابل دلار در مقطع گذشته صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، رئیس جمهور سوریه طی نشست هیأت دولت سوریه که اولین نشست از زمان بهبود او از بیماری کرونا است، گفت: سقوط ارزش پول سوریه نبردی است که از خارج مدیریت می‌شود و مقابله با آن مستلزم حمایت شهروندان از دولت سوریه است.

اسد ضمن درخواست مجازات بازرگانانی که از سقوط لیر سوریه سود می‌برند، تأکید کرد که افزایش قیمت‌ها غیر منطقی است و در عرض چند ساعت غیرمجاز است و هیچ توجیهی ندارد و باید با آنها به عنوان یک نبرد مقابله کرد.

وی افزود: اگر شهروندان در این جنگ در کنار نهادهای دولت نباشند، نهادها از دست خواهند رفت و آگاه سازی شهروندان در این مرحله ضروری است.

رئیس جمهور سوریه گفت: ابزار دشمن برای ما روشن شده است و چون سازوکارها و ابزارهای دشمن برای ما شفاف است، از سازوکارهایی به عنوان پاتک استفاده کرده‌ایم. باید به شهروندان آموزش داده شود که آنچه در حال حاضر در رابطه با نرخ ارز اتفاق می‌افتد از اهمیت کمتری نسبت به نبرد نظامی برای ثبات کشور برخوردار نیست.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه