ارسال به دیگران پرینت

آمریکا | ۱۷ جمهوری‌خواه برای همکاری با بایدن اعلام آمادگی کردند

هفده تن از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهوری جدید این کشور اعلام کردند که مشتاقانه منتظر کار با دولت او هستند. در این نامه ‌آمده است: ما قویا معتقدیم آنچه ما را به عنوان آمریکایی متحد می‌کند بزرگ‌تر از آن‌چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند.


  آمریکا | ۱۷ جمهوری‌خواه برای همکاری با بایدن اعلام آمادگی کردند

هفده تن از اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهوری جدید این کشور اعلام کردند که مشتاقانه منتظر کار با دولت او هستند.

به گزارش  سی‌ان‌ان، در این نامه ‌آمده است: ما قویا معتقدیم آنچه ما را به عنوان آمریکایی متحد می‌کند بزرگ‌تر از آن‌چیزی است که ما را از هم جدا می‌کند.

نویسندگان این نامه ابراز امیدواری کردند که فراتر از اختلافات حزبی بتوانند گفت‌وگوهایی را برای اصلاحات معنادار به نفع مردم و جایگاه آمریکا داشته باشند. آن‌ها در این نامه تصریح کردند که مردم آمریکا از اختلافات حزبی به ستوه آمده‌ و «مایلند که رهبران هر دو طرف در خصوص مسائل مهم برای خانواده‌ها، افراد شاغل و شرکت‌های تجاری آمریکایی همکاری کنند».

 دوره ریاست جمهوری ۴ساله دونالد ترامپ  امروز (اول بهمن ماه ۱۳۹۹) ساعت ۱۲:۰۰ ظهر به وقت واشنگتن دی.سی به سر خواهد آمد و جو بایدن با سوگند ریاست جمهوری بعنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا به کاخ سفید خواهد رفت،

ترامپ صبح امروز به وقت واشنگتن کاخ سفید را به مقصد اقامتگاهش در فلوریدا ترک کرد و حاضر به شرکت در مراسم تحلیف بایدن نشد. او حتی حاضر نشد به رئیس جمهوری بعد از خود تبریک بگوید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه