ارسال به دیگران پرینت

پروازهای بین المللی | در تیرماه امسال، تعداد پروازهای بین‌المللی هما رشد ۶۰ درصدی داشته است.

مدیر کل روابط‌ عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از رشد ۶۰ درصدی پروازهای بین‌المللی «هما» در تیرماه خبر داد و گفت: تیر ماه امسال ۱۰ هزار و ۸۱۷ مسافر با ۲۱۱ پرواز «هما» در پروازهای بین‌المللی جابه‌جا شده‌اند.

 پروازهای بین المللی   |  در تیرماه امسال، تعداد پروازهای بین‌المللی هما رشد ۶۰ درصدی داشته است.

«حسین جهانی»  روز جمعه در خصوص آخرین وضعیت پروازهای بین المللی هواپیمایی هما  اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کووید ۱۹ در دنیا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ممنوعیت‌هایی برای ورود مسافر به مقاصد پروازهای بین‌المللی «هما» از سوی سازمان هواپیمایی این کشورها  اعمال شد که در نتیجه، پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقاصد بین‌المللی تا اطلاع ثانوی لغو شود.

وی ادامه داد: با سپری شدن چند ماه و انجام پروازهای فوق‌العاده «هما»  برای بازگرداندن هموطنان مقیم، سرانجام مجوز پروازهای برنامه‌ای هما به مقاصد لندن، پاریس، آمستردام، میلان، منچستر، مادرید، وین و دبی صادر شد و افزایش تقاضای مسافرت برای هموطنان دارای شرایط سفر این مقاصد به همراه داشت.

مدیرکل روابط عمومی ایران ایر، گفت: بر این اساس در تیرماه امسال، تعداد پروازهای بین‌المللی هما رشد ۶۰ درصدی داشته است.

جهانی تصریح کرد: بررسی عملکرد تیرماه امسال هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما نشان می‌دهد در این ماه، تعداد ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر با ۲۱۱ پرواز هما در پروازهای بین‌المللی جابه‌جا شده‌اند که این رقم در مقایسه با خردادماه ۲۳.۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین در این مدت حمل بار و پست نیز روند صعودی داشته است به طوری که در تیرماه امسال، مقدار یک میلیون و ۷۶۰ تن بار و ۴۴ تن محموله پستی حمل شده است که این مقدار نسبت به خرداد ماه به ترتیب از رشد ۷.۲۴ و ۸۰.۵۱ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در تیرماه سال جاری منچستر (انگلیس) به عنوان جدیدترین مسیر پروازی هما برقرار شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه