ارسال به دیگران پرینت

در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه

هنیه | مقاومت در غزه موشک‌هایی دارد که تل‌آویو و فرای آن را درهم می‌کوبد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه در لبنان تأکید کرد فلسطینی‌ها قدس و سرزمین خود را فراموش نخواهند کرد.

هنیه  |   مقاومت در غزه موشک‌هایی دارد که تل‌آویو و فرای آن را درهم می‌کوبد

به نقل از سایت اینترنتی النشره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بازدید از اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدا در جنوب لبنان گفت: قطار عادی‌سازی روابط نماینده امت و تاریخ عرب نیست و فلسطین همواره در دل‌های مردم باقی می‌ماند. ما به رغم محاصره از غزه به عین الحلوه آمده‌ایم تا به شما بگوییم این سرزمین مال ماست، فلسطین مال ماست و قدس مال ماست. غزه به رغم تمام توطئه‌ها و محاصره آزاد باقی خواهد ماند.

وی گفت: این اردوگاه‌ها اردوگاه ثبات و پایداری و نماد مساله فلسطین و مقاومت مردم هستند. این اردوگاه‌ها صفحات بزرگی و عزت را نوشتند و باعث شد مساله فلسطین زنده بماند. اردوگاه‌های ما با فقر و درد و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند. مردم ما سرزمینشان را فراموش نمی‌کنند و قطعا به فلسطین باز می‌گردند.

هنیه تاکید کرد: غزه در کنار کرانه باختری توانست در انتفاضه عمق اسرائیل را درهم بکوبد. همچنین پایداری نگهبانان و مسؤولان مسجد الاقصی و دفاعشان از قدس برای این است تا بگویند اشغالگران جایی در الاقصی ندارند. به اسرائیلی‌ها می‌گویم هرگز این ظلم‌ها را فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم. هرگز آرمان‌ها، قدس، سرزمین و حق بازگشتمان را فراموش نخواهیم کرد.

هنیه تاکید کرد: خون ما نقشه فلسطین را بر دیوارها ترسیم کرد و موشک‌های مقاومت آن را بر روی خاک ترسیم می‌کرد. به شهدا قول می‌دهیم که از حق بازگشت که حقی مقدس است کوتاه نمی‌آییم و کسی حق ندارد کوتاه بیاید. امروز مقاومت در غزه موشک‌هایی دارد که تل‌آویو و مابعد آن را درهم می‌کوبد. امروز دیدار در عین الحلوه و بیروت بود و فردا ان شاءالله در قدس و فلسطین خواهد بود.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه