ارسال به دیگران پرینت

قیمت سکه در سایه اونس ۲ هزار دلاری رشد کرد

گذر انس جهانی از مرز دو هزار دلار و ثبت رکورد دو هزار و ۳۸ دلار، مهمترین اتفاقی است که بازار امروز (چهارشنبه) سکه و طلا را تحت تاثیر خود قرار داد. در این بازار سکه تمام بهار آزادی به بهای ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان معامله شد.

 قیمت سکه در سایه اونس ۲ هزار دلاری رشد کرد

مهمترین خبر امروز (چهارشنبه، پانزدهم مرداد) بازار طلا گذر قیمت انس جهانی از مرز تاریخی دو هزار دلار بود. گذری که شتاب فراوانی هم داشته و امروز تا بهای دو هزار و ۳۸ دلار، حدود ۶۰ دلار بیشتر از قیمت روز گذشته خود، هم افزایش یافته است. در نتیجه بازار داخلی طلا و سکه، تحت تاثیر ادامه رکوردشکنی های طلای جهانی شاهد افزایش قیمت بود.

امروز در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه معاملات هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۱۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان انجام شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

همچنین یک گرم طلای خام ۱۸عیار نیز به ارزش یک میلیون و ۱۰۶ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با بهای چهار میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به فروش رسید.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه