ارسال به دیگران پرینت

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل ازبکستان

تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان شکست خورد.

شکست تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل ازبکستان

 تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز(جمعه) در دومین و آخرین دیدار خود از تورنمنت دوستانه بلاروس به مصاف تیم ازبکستان رفت و با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد. 

ازبکستان گل اول خورد را در دقیقه ۹ به ثمر رساند، در ادامه تیم‌ها موقعیت خطرناکی روی دروازه هم ایجاد نکردند، تا اینکه افسانه چترنور در حالی که با دروازه‌بان حریف تک به تک بود، جدی ترین موقعیت ایران را به گل تبدیل نکرد و توپ را به بالای دروزاه زد.  داور در دقیقه ۳۰ برای ازبکستان پنالتی اعلام کرد تا گل دوم این تیم وارد دروازه رها یزدانی شود. 

ازبکستان در دقیقه ۴۶ مسابقه سومین و ۱۰ دقیقه بعد چهارمین گل خود را به ثمر رساند. این تیم اجازه نداد ایران موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش ایجاد کند و در دقیقه ۷۲ هم به گل پنجم رسید. رها یزدانی دروازه‌بان ایران چند بار در این دیدار مصدوم شد که کادر پزشکی تیم به او رسیدگی کردند.

رها یزدانی، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، گلنوش خسروی، غزاله بنی‌طالبی، هاجر دباغی، شبنم بهشت (کاپیتان)، زهرا سربالی، بهناز طاهرخانی، افسانه چترنور، سمانه چهکندی ترکیب اولیه تیم ملی ایران در این دیدار بود.

در نهایت ملی‌پوشان در اولین مسابقه خود مقابل بلاروس به میدان رفتند و با نتیجه ۵ بر صفر شکست خوردند.  

تیم ایران پس از دو سال تعطیلی، خود را برای حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که شهریور ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند و در این راستا برای انجام دو دیدار تدارکاتی به بلاروس اعزام شده است. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه