ارسال به دیگران پرینت

قانون جدید استعمال ویپ در نیویورک

یک قانون جدید در آمریکا در حال بررسی و تایید میباشد ، آن هم ممنوع شدن استعمال ویپ در مکان های عمومی ایالت نیویورک است .

قانون جدید استعمال ویپ در نیویورک

یک قانون جدید در آمریکا در حال بررسی و تایید میباشد ، آن هم ممنوع شدن استعمال ویپ در مکان های عمومی ایالت نیویورک است . طبق این قانون استعمال ویپ در مکان های عمومی از جمله رستوران ها و دفاتر ممنوع خواهد شد .

نیویورک یکی از اولین ایالت های ممنوع کننده استعمال دخانیات در مکان های عمومی از سال 2003 بوده است . استعمال ویپ از زمانی که محدودیت های شدید تری در مورد سیگار های سنتی صورت گرفته ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است . اما این قانون جدید در ایالت نیویورک احتمالا بر آمار و ارقام ذکر شده تاثیر خواهد داشت .

 

ویپ

قانون عدم استعمال ویپ در بسیاری از مناطق نیویورک پیش از این ممنوع اعلام شده بود ، از جمله شهر نیویورک که از سال 2013 این قوانین را اعمال کرده است . اعلام این قانون از سوی مقامات ، اعتراض افرادی را که از ویپ استفاده میکردند را در پی داشته است .

نظرات و نقل و قول های مختلف در مورد ویپ

اندرو کومو در توضیح این ممنوعیت یعنی خرید و فروش ویپ در کل کشور افزود : ویپ به عنوان یک جایگزین سالم برای ترک سیگار به بازار عرضه میشود اما واقعیت این است که آنها احتمالا خطراتی مانند سیگار کشیدن را در بلند مدت برای مردم و اطرافیان آنها در پی خواهد داشت .

وی افزود : مردم توانسته اند تا با خرید ویپ ، آن را جایگزین سیگار بکنند اما همچنان اثرات آن بر سلامت بدن نامشخص است .

تاثیر ویپ بر روی سلامتی همچنان مورد بحث و نامعلوم است زیرا به نسبت سیگار های سنتی جدید تر است و هنوز داده های کاملی برای بررسی این موضوع در دسترس نمیباشد . با این حال کمپین NHS STOPTOBER ، ویپ را به عنوان راهی برای ترک سیگار برای اولین بار در این ماه تبلیغ نمود .

نظرسنجی موسسه خیریه اقدام در مورد سیگار کشیدن و سلامت از اوایل سال جاری نشان داده است که در انگلیس حدود 2.9 میلیون محصول ویپ تولید شده است در حالی که 9 میلیون سیگاری در کشور وجود دارد . از بین تعداد افراد ذکر شده تنها 1.3 میلیون نفر از ویپ یا سیگار الکترونیکی استفاده میکنند .

برگرفته از : https://digivape1.com/product-category/vape/

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه