ارسال به دیگران پرینت

مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد| از هدف گذاریمان جلوتر هستیم

رفسنجان - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هدف تیم ما ماندن در لیگ برتر بود اما از هدف‌گذاری جلوتر هستیم و سعی می‌کنیم ۹ بازی باقیمانده در لیگ را با قدرت انجام دهیم.

مس رفسنجان دغدغه سقوط ندارد| از هدف گذاریمان جلوتر هستیم

محمد ربیعی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: از دست دادن بازیکن در لیگ اجتناب ناپذیر است و رخ می‌دهد اما در این مسائل ما کمی هم بدشانس هستیم. در مصدومیت کریم زاده کسی با وی برخورد نکرد و متأسفانه پای وی پیچید و مصدوم شد.

ربیعی گفت: امیدواریم هر دو بازیکن مصدوم مس کرمان ظرف یک ماه دیگر به تیم ملحق شوند؛ محسن طحانی و کریمزاده از بچه‌های خوب و بااخلاق تیم هستند.

وی افزود: انصاری تازه شروع کرده که شرایط را برای خود و تیم مهیا کند، همین که به تیم ما ورود کرد بعد از سه، چهار جلسه در ایام عید در یک بازی دوستانه دچار مصدومیت شدید شد اما در حال بهبودی است و شرایط نسبتاً بهتری را سپری می‌کند که تا دو، سه هفته دیگر زمان می‌برد که به تیم برگردد.

وی ادامه داد: مجموعه تیم ما به صورت تیمی و با وحدت هوای همدیگر را دارند و برای موفقیت تلاش کردند و این شرایط در بازی فردا هم رخ خواهد داد.

ربیعی گفت: با شرایط نسبی تیم را جلو می‌بریم و خوشحالم که خیلی از متخصصان، کارشناسان و اهالی فوتبال، تیم مس رفسنجان را به‌عنوان شگفتی یاد می‌کنند؛ اتفاق خوبی برای اولین حضور تیم در لیگ برتر است. معمولاً سال اول، سال بسیار پرتنش و پرچالش برای تیم‌هایی است که برای اولین بار در لیگ برتر حضور می‌یابند.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: هدف تیم ماندن در لیگ برتر بود اما از هدف‌گذاری جلوتر هستیم و سعی می‌کنیم ۹ بازی باقیمانده در لیگ را با قدرت انجام دهیم و حضورمان را در لیگ تثبیت کنیم اما منطق و انصاف هم در قضاوت نیازمند هستیم.

دغدغه سقوط نداریم

ربیعی بیان کرد: هر چقدر تیم از لحاظ آرامش و آسایش روانی و ذهنی آماده باشد بازدهی بالاتری خواهد داشت. فضای تیم می‌توانست خیلی بدتر از این باشد ما فضا و دغدغه سقوط را نداریم و به‌عنوان تیم شگفتی لیگ هستیم و از تیم ما به عنوان تیم با کیفیت لیگ یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: یک زمانی تیم را بالا آورده بودیم هنوز هم یک سری دشمنان این مجموعه تیم را می‌زدند، نشان می‌دهد تا حدودی مشخص است افکار پشت این قضیه چیست من با این موارد کار ندارم و سعی می‌کنم روی استدلال‌های شخصی خودم و محوری که باید جلو ببرم کار کنم.

سرمربی مس رفسنجان درباره تیم نساجی هم گفت: برای این تیم بسیار احترام قائل هستم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. سعی کرده‌ایم از لحاظ فنی و ذهنی خودمان را مهیای بازی کنیم. تیم ما فردا با فعل خواستن به زمین می‌رود و تمام تلاشش را می‌کند که امتیاز کامل بازی را بگیرد.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا محمد قاضی به بازی فردا می‌رسد یا خیر گفت: شاید خیلی‌ها نمی‌دانند اما او به کرونا مبتلا شده بود و دو هفته درگیر بیماری بود. او در لیست ۲۰ نفره تیم ما برای بازی فردا حضور دارد. امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش نزدیک شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه