ارسال به دیگران پرینت

جنازه یک معدن‌چی طزره یافت شد| ادامه جستجو برای کارگر دیگر

دامغان- مدیرعامل البر شرقی شاهرود از یافتن پیکر بی‌جان یک معدن‌چی محبوس در معدن زغالسنگ طزره به دلیل ریزش تونل خبر داد و گفت: تلاش برای زنده یافتن این فرد بی‌نتیجه ماند.

جنازه یک معدن‌چی طزره یافت شد| ادامه جستجو برای کارگر دیگر

منصور شریف  با بیان اینکه پنج روز از ریزش تونل در یکی از مسیرهای معدن زغال سنگ طزره در شمال دامغان گذشت و در نهایت پیکر بی‌جان یکی از دو معدن‌چی محبوس شده یافت شد، تاکید کرد: میلاد روشنایی کارگر ۳۰ ساله معدن طزره جان خود را متأسفانه از دست داده است.

وی افزود: حادثه معدن زغال‌سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ماه در تونل شماره ٤٢ معدن طزره در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد و بعد از پنج روز جست‌وجو متأسفانه پیکر بی‌جان این کارگر یافت شد.

مدیرعامل البرز شرقی بیان کرد: پنج تیم عملیاتی به صورت ۲۴ ساعته تمام کارهای خود را در معدن تعطیل و فقط به یافتن این دو جوان می‌پرداختند که در نهایت تلاش‌ها برای رسیدن به منطقه‌ای که این دو معدنچی محبوس بودند، بی‌نتیجه ماند و حتی بیش از ۳۰۰ واگن خاک نیز از تونل خارج شد و دو مسیر برای رسیدن به معدنچیان محبوس حفر شد اما حجم آوار بسیار زیاد بود تا اینکه امروز پیکر بی‌جان این فرد یافت شد.

شریف تاکید کرد: جستجو برای یافتن فرد دیگر همچنان ادامه دارد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه