ارسال به دیگران پرینت

تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد|تدابیر سخت برای مقابله با کرونا

فدراسیون تکواندو بلغارستان برای برگزاری رقابت‌های بین المللی تدابیر سختی را برای حفظ سلامتی تکواندوکاران در دستور کار قرار داده است.

تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد|تدابیر سخت برای مقابله با کرونا

هشتمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو آزاد بلغارستان از فردا شنبه با حضور ۶۹۴ تکواندوکار در صوفیه آغاز می‌شود که در رده سنی بزرگسالان ۳۹۰ تکواندوکار در هشت وزن مردان و هشت وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی تکواندو کشورمان که صبح پنجشنبه به قصد حضور در این مسابقات تهران را ترک کرده بود، پس از ۹ ساعت توقف در فرودگاه استانبول، ساعت ۲۲ به وقت تهران وارد فرودگاه شهر صوفیه شد.

میزبان برای حفظ سلامتی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل برگزاری تدابیر سختی در نظر گرفته است. بر همین اساس کلیه تکواندوکاران شرکت کننده در این مسابقات در هتل «رامادا» اسکان داده شده و مسابقات نیز بر روی سه «شی هاپ چانگ» پهن شده در یکی از تالارهای همین هتل برگزار می‌شود.

از شرکت کنندگان ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات تست کرونا گرفته شده و همه نفرات در اتاق‌های خود قرنطینه هستند و اجازه خروج از هتل را ندارند. ۵۰ یورو جریمه خروج از هتل خواهد بود.

بر اساس پروتکل‌های طراحی شده برای این مسابقات، غذای ورزشکاران در اتاق سرو می‌شود و تکواندوکار برای حضور در مسابقات می‌بایست در اتاق خود گرم کرده و تنها ۳۰ دقیقه قبل از شروع مبارزه به همراه مربی خود اجازه حضور در سالن مسابقات را دارد.

حسین لطفی، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، سجاد مردانی با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه