ارسال به دیگران پرینت

برای ناامید شدن از استقلال زود است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: برای نا امید شدن در خصوص قهرمانی استقلال خیلی زود است و اگر فکری خوب تیمش را جمع کند، حتما شانس خوبی در این فصل خواهد داشت.

برای ناامید شدن از استقلال زود است

محمد مومنی مهاجم سابق و مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه برخی از هواداران استقلال خیلی زود ناامید شدند و از امید بستن به قهرمانی دست کشیدند که این اصلاً درست نیست. تازه نیم فصل اول تمام شده و ۱۵ بازی دیگر تا پایان نیم فصل زمان هست. استقلال در نیم فصل اول هم شرایط بدی نداشت و تنها در چند بازی آخر بود که نتوانست امتیازات خوبی به دست آورد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پرسپولیس هم هفته‌های زیادی مساوی کرد و زمانی هم که پیروزی‌های این تیم شروع شد همه آنها با یک گل بود و آنها هم بازی‌های شاخص و درخشانی انجام نمی‌دادند. اما هیچ گاه چنین هجمه‌هایی بر آنها وارد نشد و تمرکز تیم فی‌شان به هم نخورد. در حالی که در همان زمان استقلال هم حریفانش را می‌برد اما همواره مورد انتقاد بود و همین فضا باعث می‌شد تا تمرکز هم از کادر فنی گرفته شود.

مدیر پیشین آکادمی آبی پوشان تاکید کرد: در استقلال نقش سرمربی همیشه بیشتر از یک سرمربی در هر تیم دیگری است و فردی که سرمربی این تیم می‌شود، باید همزمان در چند حوزه دیگر هم فعالیت کرده و چند وجهی باشد. فکری هم باید این روزها تلاش کند تا حواشی را از تیمش دور کند. من به تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانم منشا این حاشیه‌ها چیست یا کیست، اما خود فکری حتماً این را می‌داند.

مومنی بیان داشت: مدیران باشگاه هم باید نقش آفرینی بیشتری داشته و با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه که ما از بیرون مشاهده می‌کنیم، خیلی نشان دهنده هماهنگی مدیران مجموعه نیست. ما به هواداران امید می‌دهیم و می‌گوییم همچنان از تیم حمایت کنند، اما لازمه اوج گرفتن دوباره تیم، همدلی و وفاق است که این باید از تیم مدیریتی شروع شود و به تیم فنی سرایت کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه