ارسال به دیگران پرینت

اینتر - رئال مادرید | کونته در اندیشه جبران دور رفت

دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری چند دیدار ادامه می یابد.

اینتر - رئال مادرید | کونته در اندیشه جبران دور رفت

 دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار شروع شد و چهارشنبه شب نیز با برگزاری 8 دیدار دیگر ادامه خواهد یافت.

گروه A

 بایرن مونیخ- سالزبورگ

اتلتیکومادرید-لوکوموتیو مسکو

در این گروه بایرن مونیخ با برتری خانگی برابر سالزبورگ صعود خود را به مرحله حذفی رقابت ها قطعی خواهد کرد. بایرن کم پیش آمده است که با هدایت فلیک برنده از زمین خارج نشود و این اتفاق در بازی ابتدای هفته برابر وردربرمن رخ داد و باید دید از دست دادن دو امتیاز در بوندسلیگا باعث خواهد شد تا شاگردان فلیک انگیزه دو چندانی برای این دیدار پیدا کنند یا خیر. در هر صورت بایرن می تواند با برتری خانگی خیلی زود بار خود را برای دور بعدی رقابت ها ببندد. در دیگر دیدار این گروه اتلتیکومادرید که در بازی رفت برابر لوکوموتیو مسکو متوقف شد از برتری خانگی برابر بارسلونا در لالیگا روحیه گرفته است و می خواهد یک پیروزی دیگر در لیگ قهرمانان به دست بیاورد.

گروه B

اینتر-رئال‌مادرید

مونشن گلادباخ-شاختار

حساس ترین دیدار در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود و اینتر 2 امتیازی چاره ای جز شکست رئال مادرید ندارد تا امیدهایش را برای صعود به دور بعدی رقابت ها زنده نگه دارد.گفته می شود رئال مادرید در این دیدار کریم بنزما و سرخیو راموس دو چهره شاخص خود را در اختیار نخواهد داشت و این بهترین فرصت برای اینتر و آنتونیو کونته است تا 3 امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاورند. اینتر در ابتدای هفته توانست با درخشش روملو لوکاکو تورینو را شکست دهد و حالا اگر این تیم می خواهد در اروپا نیز حرفی برای گفتن داشته باشد نیاز به بردن رئال مادرید دارد.

گروه C

المپیاکوس-منچسترسیتی

مارسی-پورتو

سیتی نیز جزو تیم هایی است که هر 3 بازی دور رفت خود را با برد به پایان رسانده است و برتری در این دیدار خیال شاگردان گواردیولا را برای صعود راحت می کند. شکت ابتدای هفته برابر تاتنهام وضعیت را در سیتی بحرانی کرده است چون این تیم در جدول رده بندی در نیمه پایین قرار گرفته است و اکنون سیتی بدون سرخیو آگوئرو مصدوم باید در یونان به دنبال گرفتن یک 3 امتیاز دیگر باشد.

پورتو نیز در حالی که انتظار می رود مهدی طارمی را از ذابتدا در ترکیب داشته باشد در فرانسه به دیدار مارسی می رود. طارمی در اولین بازی که از ابتدا برای تیمش در ترکیب قرار گرفت توانست در جام حذفی گلزنی کند و اکنون همه منتظر هستیم تا مزد بازیهای خوب طارمی توسط سرجیو کونسیسائو داده شود و او بتواند دقایق بیشتری برابر مارسی بازی کند تا بتواند اولین گل خود را در لیگ قهرمانان به ثمر برساند.

 

گروه D

لیورپول-آتالانتا

آژاکس-میتیلند

در نهایت لیورپول تیم آماده این روزهای فوتبال جزیره باید در خانه به دیدار اتالانتا برود. برد عجیب و 5 بر صفر کلوپ در بازی رفت انتظارات را از لیورپول بالا برده است و اکنون اضافه شدن محمد صلاح بهترین خبر برای این مربی است تا بتواند با کسب یک برتری دیگر ضمن چهارمین برد پیاپی صعود خود را به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان قطعی کند. لیورپول در ابتدای هفته با 3 گل لسترسیتی را شکست داد تا هم امتیاز با تاتنهام و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه