ارسال به دیگران پرینت

گروه‌هایی که در ناآرامی‌های آمریکا فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند.

افراد و گروه‌هایی که برخی از آنها ظاهرا سازمان یافته هستند در ناآرامی‌های آمریکا فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند.

با گذشت نزدیک به یک هفته از آغاز اعتراض‌های سراسری علیه وحشیگری پلیس آمریکا به نظر می‌رسد که دامنه اغتشاش و غارت اموال عمومی از روزهای پیش گسترده‌تر شده باشد.

 با وجود اعزام گارد ملی به 21 ایالت بحران زده، غارتگران با سوء استفاده از خلأ امنیتی ناشی از اختصاص منابع انتظامی به مهار و سرکوب معترضان 140 شهر آمریکا، دست به سرقت کالاها و اجناس فروشگاه‌ها می‌زنند به نحوی که مقام‌های محلی شهر فیلادلفیای ایالت پنسیلوانیا مجبور شدند تا مقررات منع آمد و شد را اعمال کنند.

ولع غارتگران به حدی بود که حتی بر سر تصرف کالاهای مسروقه با یکدیگر درگیر شدند. یکی از فیلم‌های شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که غارتگران به قنادی‌ها نیز رحم نکرده و یکی از آنان کیک در دست از صحنه جرم دور می‌شود.

معترضان، بیمناک از به انحراف کشیده شدن اهداف خود در نیویورک تلاش کردند تا جلوی غارتگری‌ها و انحراف اعتراض‌های مسالمت آمیز را گرفته و حتی در واشنگتن دی سی یکی از اغتشاشگران را که با چکش مشغول کندن آسفالت خیابان برای پرتاب به سمت پلیس بود، دستگیر کرده و تحویل ماموران دادند.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که غارتگران برای مثال در منهتن نیویورک فروشگاه‌های متفاوتی را برای دزدی اجناس هدف می‌گیرند؛ دزدی کالاهایی همچون دوچرخه تا کیف دستی برند شنل.

شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا بدنبال مرگ جورج فلوید، ‌مرد سیاهپوست 46 ساله بدست پلیس و به هنگام بازداشت در مینیاپولیس، دستخوش موج اعتراضات است.

 
 
منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه