ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل تسلا با پیشی گرفتن از بیل گیتس دومین ثروتمند جهان شد

ارزش خالص دارایی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به علت بالا رفتن مجدد ارزش سهام شرکت وی، به ۱۲۷ میلیارد دلار افزایش یافت. از این رو، این میلیاردر ۴۹ ساله از بیل گیتس پیشی گرفت و دومین مرد ثروتمند جهان شد. جف بزوس، مدیرعامل آمازون، در حال حاضر با ۱۸۲ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان است.


مدیرعامل تسلا با پیشی گرفتن از بیل گیتس دومین ثروتمند جهان شد

ارزش خالص دارایی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به 127 میلیارد دلار افزایش یافت و با پیشی گرفتن از بیل گیتس، دومین مرد ثروتمند جهان شد.

 به نقل از راشاتودی، ارزش خالص دارایی ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به علت بالا رفتن مجدد ارزش سهام شرکت وی، به 127 میلیارد دلار افزایش یافت.

از این رو، این میلیاردر 49 ساله از بیل گیتس پیشی گرفت و دومین مرد ثروتمند جهان شد.

ارزش سهام تسلا دیروز بیش از 6 درصد رشد کرد و به رکورد 521.85 دلار رسید و روز معاملاتی را با حدود 464 میلیارد دلار به پایان برد. همین امر سبب شد تا 7.2 میلیارد دلار تنها در یک روز به دارایی خالص ماسک افزوده شود.

موسس شرکت تسلا بیشتر از افزایش گسترده سهام شرکتش سود برده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 520 درصد سود کرده است. امسال 100.3 میلیارد دلار بر دارایی خالص وی افزوده شده است که در شاخص میلیاردهای بلومبرگ، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

ماسک، هفته گذشته، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت فیس بوک را از این فهرست پایین کشید.

جف بزوس، مدیرعامل آمازون، در حال حاضر با 182 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه