ارسال به دیگران پرینت

تجمع تالارداران | چرا محضرها مراسم برگزار می‌کنند و شام می دهند؟

رئیس اتحادیه تالارداران پذیرایی اعلام کرد: اعتراض‌کنندگان ادعا دارند دفاتر اسناد رسمی؛ همه سفره‌ی عقد گذاشته‌اند، مراسم برگزار می‌کنند و حتی شام می‌دهند‌ اما تالارهای پذیرایی که متخصص برگزاری مراسم هستند و می‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند، تعطیل شده‌اند.

تجمع تالارداران  |   چرا محضرها مراسم برگزار می‌کنند و شام می دهند؟

خسرو ابراهیمی‌نیا، رئیس اتحادیه تالارداران پذیرایی،  در مورد تجمع امروز اظهار داشت: این تجمع تنها برای تالاردارها نبودند، صاحبان شغل‌هایی بودند که وابسته به تالارهای پذیرایی بودند و به علت تعطیلی تالارهای پذیرایی بیکار شده‌اند، مثل فروشندگان لباس عروس یا عکاس‌ها.

وی ادامه داد:  تعدادی از تالاردارها هم حضور داشتند که بیشتر از اطراف تهران، کرج و شمیرانات بودند، بنابراین موضوع ارتباطی به اتحادیه ندارد. پیش از این هم وعده داده بودیم که پیگیری‌ها را افزایش می‌دهیم.

به گفته وی، تعداد تجمع کنندگان حدود 30 تا 40 نفر بودند که این تجمع در برابر اتاق اصناف صورت گرفت.

 رئیس اتحادیه تالارداران پذیرایی در مورد خواسته‌های تجمع‌کنندگان گفت:‌ اعتراض‌کنندگان ادعا دارند دفاتر اسناد رسمی؛ همه سفره‌ی عقد گذاشته‌اند، مراسم برگزار می‌کنند و حتی شام می‌دهند‌ اما تالارهای پذیرایی که متخصص برگزاری مراسم هستند و می‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند، تعطیل شده‌اند.

ابراهیمی‌نیا متذکر شد: تقریبا 9 ماه است که تالارها تعطیل شده و زندگی کسانی که شغل‌شان به آن وابسته‌ است، تحت تاثیر قرار گرفته است

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه