ارسال به دیگران پرینت

هشدارهای رییس پلیس زنجان درارتباط با کلاهبرداریهای بورس

رئیس پلیس فتای استان زنجان به تازه واردهای بورسی در ارتباط با کلاهبرداری این بخش هشدار داد.

هشدارهای رییس پلیس زنجان درارتباط با کلاهبرداریهای بورس

محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: در شرایط کنونی به دلیل حجم بالای فعالیت‌های بورسی و نوسانات این بازار، هموطنان تازه وارد دقت کنند، به هیچ عنوان تحت تأثیر تبلیغات گسترده شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها برای خرید سهام شرکت‌های خاص قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر شکایت‌های متعددی در این خصوص به پلیس فتا واصل و در حال رسیدگی است، افزود: به دلیل سوءاستفاده مجرمین از شرایط پیش آمده، کاربران در نگهداری اطلاعات حساب کاربری و تغییر نوبتی رمز ورود اقدام و از واگذاری اطلاعات حساب کاربری بورسی برای خرید و فروش سهام به افراد غریبه خودداری کنند.

وی گفت: افرادی که به تازگی کد بورسی دریافت و وارد بازار خرید و فروش سهام شده‌اند حتماً قبل از انجام هر معامله‌ای از کارشناسان معتمد و فعال بورس مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

آدینه‌لو همچنین در ارتباط با کلاهبرداری با عنوان سهام عدالت نیز خبر هشدار داد و افزود: آزادسازی سهام عدالت نیاز به هیچگونه واریز وجه و یا پرداخت اینترنتی ندارد و تنها از طریق سامانه www.samanese.ir امکان پذیر است.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با تأکید بر اینکه سهام‌داران باید مراقب تماس تلفنی و مراجعه حضوری افراد ناشناس و سودجو به بهانه سهام عدالت باشند، گفت: در حال حاضر هیچگونه ثبت نام جدید سهام عدالت انجام نمی‌شود و از مردم می‌خواهیم به تبلیغات سوء از سوی کلاهبرداران توجهی نکنند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه