ارسال به دیگران پرینت

توزیع کالابرگ | دوره آزمایشی طرح کالابرگ | کالابرگ الکترونیک

خبر مهم وزیر اقتصاد برای مردم | زمان دقیق توزیع کالابرگ

وزیر اقتصاد اعلام کرد: نتیجه بررسی‌های آزمایشی کالابرگ الکترونیک باید به ستاد اقتصادی دولت ارسال شود که تاکنون به این مرحله نرسیده است.

خبر مهم وزیر اقتصاد برای مردم | زمان دقیق توزیع کالابرگ

زمان توزیع کالابرگ مشخص شد؟

 

در حالی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته از آماده شدن زیرساخت کالابرگ الکترونیک از شهریورماه خبر داده بود که وزیر اقتصاد در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، خبری متفاوت درباره کوپن الکترونیکی اعلام کرد.

سید احسان خاندوزی اعلام کرد: نتیجه بررسی‌های آزمایشی کالابرگ الکترونیک باید به ستاد اقتصادی دولت ارسال شود که تاکنون به این مرحله نرسیده است.

به گفته او، از ابتدا مقرر شده بود بعد از اتمام دوره آزمایشی طرح کالابرگ، نتیجه به ستاد اقتصادی دولت اعلام شود و سپس اجرایی و توسعه پیدا کند.

وزیر اقتصاد متذکر شد: این طرح در حال طی‌ روند اعلام شده است، اما هنوز به ستاد اقتصادی دولت نرسیده است و اگر از سوی دولت تصمیم دیگری گرفته شود، اعلام خواهیم کرد.

بنا به این گزارش، این سخنان وزیر اقتصاد در حالی است که هفته گذشته مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: زیرساخت کالابرگ الکترونیک در حال آماده‌سازی است و براساس وعده داده شده، در شهریور ۱۴۰۱ آماده می‌شود.

طغیانی در مصاحبه با یک برنامه رادیویی با ذکر این نکته که کالابرگ الکترونیک، مصوب بودجه سالانه مجلس است، گفت: دولت در اجرا، به دلیلِ اتفاقات اردیبهشت ماه و نیز اجرای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، تفاوت‌هایی صورت داد، چون اوضاع آن گونه که تصور می شد، پیش نرفت.

وی درباره توزیع کالابرگ عنوان کرد: براساس وعده داده شده، زیرساخت کالابرگ الکترونیک در شهریور ۱۴۰۱ آماده می‌شود و کالای اساسی و ضروری با توجه به قول دولت، به صورت کالابرگ ارائه می شود.

طغیانی متذکر شد: مشمولان یارانه در قانون مشخص شده است و همین دامنه‌ای که مشمول یارانه هدفمندی شدند، کالا برگ نیز دریافت می‌کنند.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تیم اقتصادی دولت باعث وضعیت اسفبار اقتصادی فعلی وآینده است،

    • دادا ارسالی در

      اقای پالان دوز وزیر اقتصاد ملت یارانه نقدی میخواهد نه کالابرگ برای خودتان جای دزدی باز میکنید زمان کوپن دیدیم چه اختلاسهای کلانی شد چرا نمیفهمی ملت وقت ندارند بروند بیافتند دنبال کالا یارانه نقدی میخواهیم و اینقدر ازطرف ملت دروغ نگید و قیم ملت هم نیستید چرا به ملت زورمیگید خدا لعنتتان بکند ملت مشگل اقتصادی داره شما هم میخواهید یارانه را قطع بکنید خنگ خدا ملت به یارانه نیاز مبرم دارند نه خوردو خوراک

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه