ارسال به دیگران پرینت

جول شوپینگ

ماجرای زنی که آرزو داشت نابینا باشد و خودش را عمدا کور کرد!+تصویر

زن جوانی که از قصد خودش را نابینا کرد و از نابینا شدن خودش لذت میبرد! این کار او به دلیل نوعی اختلال روانی برای علاقه مندی به ایجاد نقص فیزیکی در بدن بوده است.

ماجرای زنی که آرزو داشت نابینا باشد و خودش را عمدا کور کرد!+تصویر

خانم جول شوپینگ سال‌هاست که با قطره تمیزکننده و خشک کننده چشم سعی دارد خودش را کور کند! «اختلال هویت تمامیت بدن» یا به‌اختصار BIID (Body Integrity Identity Disorder) وضعیت خاصی است که در آن فرد سالم تمایل شدیدی به نقص فیزیکی بدن خود دارد.

این زن سی ساله و اهل کارولینای شمالی به علت ابتلا به این اختلال، سال‌هاست که با قطره تمیزکننده و خشک کننده چشم سعی دارد خودش را کور کند! جول شوپینگ ۳۰ ساله اعتراف کرده که از کودکی آرزوی کور شدن را داشته و به همین دلیل از ۴ سالگی ساعت‌ها به آفتاب خیره می‌شد. با بالا رفتن سن علاقه به این نقص و ضربه زدن بخود در وی افزایش یافت به حدی که برای خودش عصای نابینایان تهیه کرد و با قطره های چشمی سعی کرد خودش را نابینا کند!

او میگوید در سن ۱۸ سالگی عصای سفید به دست گرفته و تا ۲۰ سالگی به خط بریل مسلط شده است! او بخاطر دارد حتی همیشه با چشم‌ بسته شنا کرده است. جول شوپینگ سی ساله بالاخره با ریختن مرتب قطره‌ای که چشم را خشک می‌کرد، به آرزویش رسید و نابینا شد! به گفته خودش هیچ‌ وقت در زندگی تا این حد احساس آرامش و راحتی نکرده است!

IMG_20220408_232106_654

منبع : نماینده
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • Aera ارسالی در

      وات د فاک

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه