ارسال به دیگران پرینت

بلینکن در مصاحبه با سی‌ان‌ان:

ارزیابی عقب‌نشینی روسیه از مجاورت کی‌یف زودهنگام است

وزیر امور خارجه آمریکا امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان اعلام کرد: هنوز زود است بگوییم آیا نیروهای روسیه از مجاورت کی یف عقب نشینی کرده اند و یا تنها تغییر مکان داده اند.

ارزیابی عقب‌نشینی روسیه از مجاورت کی‌یف زودهنگام است

 «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در ارتباط با تحولات اوکراین اعلام کرد: واشنگتن هر روز درباره تشدید تحریم‌ها علیه روسیه فعالیت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا در این مصاحبه ادعا کرد: معتقدیم که نیروهای روسی در اوکراین مرتکب جنایات جنگی شده‌اند و برای مستندسازی این موضوع نیز تلاش می‌کنیم! روسیه در اوکراین متحمل شکست راهبردی شده است!

آنتونی بلینکن اضافه کرد: هنوز زود است بگوییم آیا نیروهای روسیه از مجاورت کی یف عقب نشینی کرده اند و یا تنها تغییر مکان داده اند.

این در حالیست که دستگاه اطلاعات ارتش انگلیس پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای روسی فرودگاه هوستومل در حومه شمال غربی پایتخت اوکراین را ترک کرده‌اند.

در عین حال روسیه عقب نشینی نیروهای خود از مجاورت کی یف را به عنوان حسن نیت در مذاکرات صلح عنوان کرده است و در مقابل اوکراین و متحدانش ادعا کرده اند که نیروهای روسیه پس از متحمل شدن خسارات سنگین مجبور به تجدید قوا شده‌اند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه