ارسال به دیگران پرینت

اینستا استیج؛ ربات دانلود ویدیو، استوری و پست اینستاگرام | با ربات تلگرامی instastage واترمارک بزنید و عکسنوشت درست کنید

هر آنچه که در اینستاگرام می‌بینید و می‌پسندید می‌توانید به راحتی دانلود یا ذخیره کنید. کافی است فقط لینک پست، فیلم، یا حتی استوری که می‌خواهید دانلود کنید را داخل ربات تلگرامی insta stage ارسال کنید تا در چند ثانیه پست مدنظرتان برای شما ارسال شود. برای دسترسی به ربات اینستا استیج در تلگرام کافی است inststage_bot را در تلگرام سرچ کنید.

اینستا استیج؛ ربات دانلود ویدیو، استوری و پست اینستاگرام |  با ربات تلگرامی instastage واترمارک بزنید و عکسنوشت درست کنید

هر آنچه که در اینستاگرام می‌بینید و می‌پسندید می‌توانید به راحتی دانلود یا ذخیره کنید. کافی است فقط لینک پست، فیلم، یا حتی استوری که می‌خواهید دانلود کنید را داخل ربات تلگرامی insta stage ارسال کنید تا در چند ثانیه پست مدنظرتان برای شما ارسال شود.  برای دسترسی به ربات اینستا استیج در تلگرام کافی است inststage_bot را در تلگرام سرچ کنید.

ویژگی خاص این ربات سرعت بالای دانلود مطالب اینستاگرامی است؛ حتی فیلم‌‌های چند دقیقه‌ای در چند ثانیه برای شما ارسال میشود. همچنین قابلیت فوق‌العاده این ربات، واترمارک تصاویر است. شما بدون دردسر می‌تونید روی تصاویر ادرس، نام و برند خود رو در چند ثانیه حک کنید. و آنچه که باعث میشه شما از این ربات لذت ببرید ساخت عکسنوشت و کاورهای زیبا در چند ثانیه است.

ربات دانلود ویدیو تلگرام و دانلود استوری اینستاگرام

 شما به راحتی و بدون دردسر عکسنوشته‌هایی که نیاز دارید با سرعت باورنکردنی درست میکنید؛ کافی متن و تصویر مورد نظر رو ارسال و کاور خودتون رو انتخاب کنید.

ربات اینستا استیج؛ با امکانات فوق‌العاده فیلم و پست‌های اینستاگرام را دانلود کنید. بدون دردسر و بدون نیاز به برنامه خاص، عکسنوشته‌ و کاورهای حرفه‌ای بسازید و بر روی تصاویر اختصاصی خود واترمارک بزنید

بعضی وقت‌ها عکس پروفایل اینستاگرام متن بیو یک نفر آنقدر به دل شما می‌نشیند که دوست دارید آن را داشته باشید! اما متاسفانه اینستاگرام اجازه دانلود کردن عکس پروفایل یا کپی کردن متن بیو صفحات اینستاگرامی را به شما نمی‌دهد! جای نگرانی نیست چون ما می‌خواهیم یک راه سریع و آسان را به شما معرفی کنیم؛ ربات دانلود از اینستاگرام! در این مطلب می‌خواهیم ربات تلگرام INSTASTAGE را به شما معرفی کنیم.

اگر به دنبال روشی هستید تا با استفاده از آن اطلاعات یک پروفایل اینستاگرام را به صورت دقیق استخراج کنید، ربات تلگرام Instastage به شما کمک می‌کند!

ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام؛ دستیار اینستاگرامی!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را در دنیای اینستاگرام سپری می‌کنید یک ربات اینستاگرامی می‌تواند دستیار خوبی برای شما باشد! با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید محدودیت‌های اینستاگرام مثل دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، دانلود پست‌ها و استورهای اینستاگرام و حتی دیدن محبوب‌ترین پست‌های یک پیج اینستاگرامی را به راحتی دور بزنید.

در این مطلب قصد داریم ربات دانلود از اینستاگرام را معرفی کنیم؛ ربات و ربات InstaStage. در ادامه این ربات‌ را معرفی می‌کنیم و روش استفاده از آن را آموزش می‌دهیم.

معرفی و آموزش کار با ربات تلگرام instastage

 این ابزار فوق‌العاده می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز شما از اینستاگرام را دانلود کند. استفاده از تمام ویژگی‌های این ربات رایگان است.

برای شروع کار با ربات Instastage تنها کافیست به صفحه ربات instastage بروید یا در قسمت جستجوی تلگرام، instastage_bot@ را وارد کنید و ربات instastage را انتخاب کنید.

ربات اینستا استیج؛ ربات واترمارک و ربات کاور و عکسنوشت

در قسمت فتوگرافی ربات Instastage میتوانید کاورهای دلخواه خود را برای اینستاگرام بسازید و بر روی عکسهای خود واترمارک اختصاصی خود را بزنید. استفاده از این امکانات رایگان است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه