ارسال به دیگران پرینت

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام‌کرد:

ورود سامانه بارشی جدید از امشب به کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی امروز (چهارشنبه) از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود، اما از آخر وقت امشب سامانه بارشی دیگری از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود که‌ موجب تداوم سوز و سرما در اغلب نقاط کشور خواهد شد.

ورود سامانه بارشی جدید از امشب به کشور

«کبری رفیعی» درباره وضعیت آب وهوا افزود: با ورود سامانه بارشی جدید در استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی شاهد آغاز مجدد بارندگی‌ها خواهیم بود.

وی گفت: این سامانه ابتدا موجب بارش برف در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی می‌شود.

رفیعی ادامه‌داد: فعالیت این سامانه به‌تدریج سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران را در بر می‌گیرد و بارش پراکنده برف و باران را در این مناطق انتظار داریم. 

به گفته وی، روز پنجشنبه در غرب مازندران و کردستان، شرق گیلان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت. 

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: روز جمعه، شرق مازندران و گلستان بارش شدید را تجربه کرده و در خراسان‌های شمالی و رضوی بارش برف رخ می‌دهد. 

وی درباره وضعیت بارندگی‌های امروز خاطرنشان‌کرد: امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

رفیعی بیان‌داشت: تا روزهای پایانی هفته برای بیشتر مناطق کشور به‌ویژه مناطق شمالی ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی شده است. آب‌های خلیج فارس و دریای خزر نیز امروز مواج و متلاطم خواهد بود.

 

آذربایجان‌غربی

تلاش مرزبانان برای برف‌روبی در‌ نقطه صفر مرزی+ویدئو

ویدئویی از تلاش مرزبانان برای برف‌روبی معابر مرزی

تلاش مرزبانان برای برف‌روبی در‌ نقطه صفر مرزی+ویدئو
 

ویدئویی از تلاش مرزبانان برای برف‌روبی معابر مرزی آذربایجان‌غربی را مشاهده می کنید.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه