ارسال به دیگران پرینت

تصادف | پلیس | خودرو | قیمت خودرو

رئیس پلیس راهور: خودروی بی‌کیفیت را با قیمت خودروی خارجی به مردم ندهید | گزارشی از حادثه بهبهان با تعیین سهم دستگاه‌ها به مراجع قضائی داده شده

رئیس پلیس راهور گفت: توصیه من به خودروسازان و انجمن آن‌ها این است که این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.

رئیس پلیس راهور: خودروی بی‌کیفیت را با قیمت خودروی خارجی به مردم ندهید | گزارشی از حادثه بهبهان با تعیین سهم دستگاه‌ها به مراجع قضائی داده شده

رئیس پلیس راهور گفت: توصیه من به خودروسازان و انجمن آن‌ها این است که این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.

سردار سید کمال هادیانفر پیش از ظهر امروز در حضور در مرکز 197 (مرکز نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی کشور) درباره کیفیت خودروهای تولید داخل و واکنش‌های مطرح شده به اظهارات وی در مورد بازنشدن ایربگ خودروها اظهار کرد:‌ توصیه من به خودروسازان و انجمن خودروسازان این است که به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی به دنبال اصلاح کیفیت خودروها باشند، این‌طور نباشد که قیمت خودروی خارجی را از مردم دریافت کنند اما خودروی ناایمن و غیر استاندارد دست مردم دهند.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: خودروی ما باید آنقدر ایمن باشد که در صورت بی‌مبالاتی راننده یا بروز حادثه، جلوی آسیب بیشتر به راننده و سرنشینان گرفته شود نه اینکه با یک برخورد منفجر شده یا به دنبال تصادف،‌ ستون خودرو را از شکم راننده بیرون بکشیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره ارائه گزارش از تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان ـ اهواز، به مراجع قضایی بیان کرد:‌ گزارشی از این حادثه با تعیین سهم دستگاه‌ها تهیه و به مراجع قضائی داده شده است.

این مقام انتظامی درباره مشکلات سایت راهور 120 نیز بیان کرد: در این رابطه از مردم عذرخواهی می‌کنم، ما برای ارتقاء امنیت و افزایش ظرفیت این سایت تغییراتی را اعمال کردیم که منجر به اخلال در برخی از خدمات آن شد اما در چند روز آینده این مشکل رفع می‌شود. 

هادیانفر به اتمام مهلت پرداخت پرداخت دو برابری جرائم رانندگی در پایان ماه جاری اشاره و عنوان کرد: بر اساس مصوبه مهلت استفاده از این بخشودگی برای تمام جرائم رانندگی ثبت شده تا پایان سال 99 که مشمول جریمه دوبرابری شده‌اند، تا پایان دی ماه است.

رئیس پلیس راهور یادآور شد: پیگیری‌هایی توسط سردار فرمانده کل انتظامی کشور با مجلس برای تمدید مهلت پرداخت اینگونه جرائم انجام شده اما فعلاً  مهلت پرداخت تا پایان دی ماه امسال است و توصیه می‌کنم که رانندگان حتماً از این فرصت استفاده کرده وگرنه باید مبلغ جریمه را با همان جریمه دیرکرد دو برابری پرداخت کنند.

وی با اشاره به حضور در مرکز 197 به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت: بر اساس تدبیر فرمانده انتظامی کل کشور امروز به همراه شماری از در این مرکز حاضر شده و به شکل مستقیم و غیرمستقیم با حدود 200 نفر از شهروندان ارتباط مستقیم داشته و در جریان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات آنها قرار گرفتیم.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه همزمان با این جلسه، رؤسای پلیس‌های راه و راهور در سطح استان‌ها نیز جلسات ارتباط با مردم را به شکل تلفنی و آنلاین برگزار کردند، گفت: تعدادی از شهروندان در تماس‌هایشان از مواضع پلیس در برابر ایمنی و کیفیت خودروهای ساخت داخل قدردانی کردند، برخی از مردم ابهامات درباره حذف جرائم کرونایی داشتند و به دیگر موضوعات نیز رسیدگی شده و دستورات لازم صادر شد.

به گفته این مقام انتظامی، 52 درصد از خدمات پلیس در کل کشور مربوط به حوزه راهنمایی و رانندگی است

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • غلامحسن ارسالی در

      واقعا ریسس راهورحرف خوبی زدمیگویدپول ماشین خارجی ازمردم میگیرید وماشین بی کیفیت دارید میدهید ممنون حالا فهمیدید شماهم مثل خودروسازان هستید همه باهم هستید چونکه واقعا اگرخارج بود کارخانه تمام ماشین ها اگه درکل جهان تولیدکننده برگشت میزد وخصارت هم پرداخت می‌کرد آنها مسلمان نیستند ولی انسان هستند ملی مسئولین مامتعصف هستم که یک ایرانی هستم خجالت میکشم که اسمم ایرانی است خاک برسرمن که این هموطنانم رنج کشیدن ومن فیلم رادم ای کاش کوبیدم که هم وطنم اینطوری دوباره گرفتارنشود الاامین

    • مهدی ارسالی در

      جناب سردار دمت گرم کهازحقوق مردم دفاع میکنید فقط مواظب باشید که حکم برکناری رو اول صبحی نگیری ،اینها یه مافیا هستند .

    • من ارسالی در

      جناب رئیس فلیس
      برای گرفتن معاینه فنی اشک ملت را در می آورید
      چون ملت ضعیف هستند و شما ها ضعیف کش
      ولی جرات برخورد با خودروی بی کیفیت صفر کیلومتر را ندارید
      چون اونها گردن کلفت هستند خلاصه دیگه.....

    • عادل ارسالی در

      خداوند به کسانی که از حقوق مردم مظلوم ایران دفاع می کنند عمر با عزت عطا کند..

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه