ارسال به دیگران پرینت

رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد خبر داد؛

شناسایی ۵ مورد ابتلای قطعی به امیکرون در تایباد

تایباد - رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی، ۵ مورد مبتلا به امیکرون در شهرستان تایباد شناسایی شد.

شناسایی ۵ مورد ابتلای قطعی به امیکرون در تایباد

حیدر احسانی گفت: بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۵ مورد ابتلای سویه جدید کرونا ویروس امیکرون شامل سه زن، یک مرد و یک کودک در شهرستان تایباد شناسایی شد که اولین موارد ابتلاء به این سویه در شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد با بیان این‌که فعلاً خبری از چرخش ویروس در شهرستان نیست، افزود: موارد شناسایی شده شامل یک مورد شهر و ۴ مورد روستایی است و همینطور بین دو گروه مبتلا هیچ ارتباطی وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حال عمومی این ۵ نفر مساعد است و در قرنطینه به سر می‌برند، همچنین سایر افراد خانواده نیز در قرنطینه هستند، ضمن آنکه هیچکدام از مبتلایان سفر خارجی یا ارتباطی با اتباع خارجی نداشتند و ابتلای آنان در سفرهای داخل استانی رخ داده است.

احسانی تاکید کرد: واکسیناسیون در حال حاضر مهم‌ترین ابزار مبارزه با این بیماری خطرناک است و لازم است افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون هر یک از دزهای اول تا سوم خود اقدام نکردند، هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه