ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | تیم ملی | گل محمدی | تاجیک | جام حذفی

گل‌محمدی: امیدوارم بگویند می‌توانیم از تاجیک‌ها استفاده کنیم یا خیر

سرمبی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن‌قدر تعداد مصدومان تیم زیاد است که ذهنم یاری نمی‌کند اسم آن‌ها را بگویم.

گل‌محمدی: امیدوارم بگویند می‌توانیم از تاجیک‌ها استفاده کنیم یا خیر

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن است. یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: جام حذفی باید در ۹۰ دقیقه تمرکز داشته باشد و حق اشتباه تاثیرگذار ندارد. ذوب‌اهن تیم خوب و جوانی است و تاکتیک خوبی در حمله دارد. نمی‌دانم شرایط زمین چطور است اما در تلویزیون دیدم شرایط خوبی ندارد. هدف ما صعود است و ذوب‌آهن با انگیزه برابر ما حاضر خواهد شد. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

او درباره این که آیا تیمش تمرین پنالتی داشته است یا خیر؟ گفت: قطعا در جام حذفی این اتفاقات وجود دارد و ممکن است بازی به تساوی کشیده شود و سعی کردیم تمرین پنالتی داشته باشیم. البته فشرگی بازی‌ها زیاد است و ممکن است از نظر جسمانی دو تیم شاید شرایط خوبی نداشته باشند. بازی فردا می‌تواند از نظر تاکتیکی و تعویض مهم باشد چون نفرات تعویضی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

گل‌محمدی درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: ما پنج شش مصدوم داریم و آن‌قدر تعدادشان زیاد است که ذهنم یاری نمی‌کند اسم آن‌ها را بیاورم. وضعیت تاجیکستانی‌ها مشخص نیست. امیدوارم فردا جوابی به ما بدهند که آیا از تاجیکستانی‌ها می‌توانیم استفاده کنیم یا خیر.

وی هم‌چنین درباره عملکرد مهدی تارتار در ذوب‌آهن هم گفت: مهدی تارتار مربی زحمت‌کشی دارد و هرجایی بوده تاثیرگذار بوده است. او  احتیاج به زمان دارد تا ایده‌های خود را پیاده کند. او افتخارات زیادی کسب کرده است.

 

استعفای صدری از سرپرستی باشگاه

واکنش گل محمدی به استعفای مدیرعامل پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی درباره استعفای صدری از سرپرستی باشگاه گفت: این مسائل در یکی، دو سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. در دو سال چهار مدیر دیدیم و با رفتن آقای سمیعی هیات مدیره هم نداشتیم. این مسائل فقط برای پرسولیس است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر ما که حتی یک مهاجم مد نظر ما هم جذب نشد چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است. شش، هفت بازیکن در سطح تیم ملی را از دست دادیم که هر کدام می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم. مشکلات واقعا زیاد است. الان سه ماه است که مشکل تمرین داریم. دو زمین تمرین را پیشنهاد دادم اما کاری انجام نشد


واکنش گل محمدی به استعفای مدیرعامل پرسپولیس
 

یحیی گل‌محمدی درباره استعفای صدری از سرپرستی باشگاه گفت: این مسائل در یکی، دو سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. در دو سال چهار مدیر دیدیم و با رفتن آقای سمیعی هیات مدیره هم نداشتیم. این مسائل فقط برای پرسولیس است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر ما که حتی یک مهاجم مد نظر ما هم جذب نشد چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است. شش، هفت بازیکن در سطح تیم ملی را از دست دادیم که هر کدام می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم. مشکلات واقعا زیاد است. الان سه ماه است که مشکل تمرین داریم. دو زمین تمرین را پیشنهاد دادم اما کاری انجام نشد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر سپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک بازی خانگی در پیش داریم و قطعا کسب سه امتیاز برای ما اولین هدف و بهترین نتیجه است. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. شرایط خوبی داریم و همه با انگیزه آماده بازی فردا هستیم. فجر تیم جوان و دونده‌ای است و با تمام وجود بازی می‌کنند. بازی راحتی در پیش نداریم و باید بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. باید از فضاها به خوبی استفاده کنیم.

 

او درباره استعفای صدری از سرپرستی باشگاه هم گفت: این مسائل در یکی، دو سال اخیر برای پرسپولیس به وجود آمده و عادی شده است. در دو سال چهار مدیر دیدیم و با رفتن آقای سمیعی هیات مدیره هم نداشتیم. این مسائل فقط برای پرسولیس است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. مثل نگرفتن بازیکنان مد نظر ما که حتی یک مهاجم مد نظر ما هم جذب نشد چون جذب مهاجم در سطح تیم ملی واقعا سخت است. شش، هفت بازیکن در سطح تیم ملی را از دست دادیم که هر کدام می‌توانستند نتیجه بازی را تغییر بدهند. با این حال به فینال آسیا رسیدیم. مشکلات واقعا زیاد است. الان سه ماه است که مشکل تمرین داریم. دو زمین تمرین را پیشنهاد دادم اما کاری انجام نشد.

 

گل‌محمدی ادامه داد: شرایط ما سخت است و آنقدر مشکلات زیاد است که نوشته‌ام تا یادم نرود. وضعیت داوری هم همه چیز بر علیه ماست. ضربات زیادی از داوری خوردیم. این اشتباهات بیش از اندازه شده است. دردناک این است که از این اشتباهات، حمایت می‌شود. این مسائل، مشکلات ما را دو چندان کرده و ما هیچ امنیتی از سمت داوران احساس نمی‌کنیم. اگر اشتباه داوری است باید برای همه باشد نه فقط برای ما. مصدومیت بازیکنان هم مشکل دیگری است ک به خاطر نبود زمین تمرین خوب پیش آمده است. با این شرایط، کار سخت است. ما را وسط گود انداخته‌اند و می‌گویند لنگش کن!

 

سرمربی پرسپولیس افزود: روز پرداخت پول، سرپرست باشگاه استعفا می‌دهد. برای تیمی که پنج سال قهرمان شده این وضعیت دردناک است و قابل تحمل نیست. کسی این مسائل را باور نمی‌کند. تیمی که پنج سال قهرمان شده چرا باید این وضعیت را دشته باشد؟ کسانی که تصمیم‌گیر هستند باید توضیح دهند که چرا اینگونه است. ما فقط حمایت هواداران و غیرت بازیکنان را داشتیم. اگر حمایت نبود تیم قهرمان نمی‌شد. ما این حمایت را داریم و دل‌گرمیم. بعد از مساوی برابر شهرخودرو هجمه زیادی علیه ما ایجاد شد. در پنج بازی آخر چهار برد و یک مساوی داشتیم. تیم‌های بالای جدول را شکست دادیم. ارتش مجازی پیج‌های فیک می‌سازند و حمله می‌کنند. هواداران ما مراقب این هجمه‌ها باشند. ما به اندازه کافی مشکل داریم و نباید جو داخلی خودمان را خراب کنیم. اگر دنبال موفقیت هستیم فقط اتحاد به ما کمک می‌کند. از هواداران می‌خواهم حمایتشان از ما را حفظ کنند چون تیم از این حمایت‌ها ضرر نخواهد کرد.

 

او در ادامه گفت: اگر خودمان به هم نریزیم کسی نمی‌تواند جلوی موفقیت‌مان را بگیرد. از همه هواداران تشکر می‌کنم و می گویم باز هم مراقب این پیج‌ها که می‌دانیم از طرف چه تیم‌هایی هستند، باشند که اسیر جو مسموم نشوند.

گل‌محمدی درباره اینکه چرا از بازیکنان تاجیک استفاده نمی کند هم گفت: می‌ترسیم از وحدت (هنانوف) و منوچهر (صفروف) استفاده کنیم چون درباره قانونی بودن این کار جواب قطعی به ما نداده‌اند و خود باشگاه هم مردد است که استفاده کنیم یا خیر. می‌ترسیم که استفاده کنیم و حریفان شکایت کنند و بازی‌ها سه هیچ بشود. وضعیت این دو بازیکن هنوز مشخص نشده است. از باشگاه می‌خواهیم بررسی کنند و جواب درست بدهند. سازمان لیگ می‌گوید که ما باید اول پول اوساگونا را پرداخت کنیم.

 

او در ادامه درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: وضعیت خوبی ندارد. اگر مطمئن شویم که به این فصل نمی‌رسد او را از لیست خارج می‌کنیم. باید از آل‌کثیر تشکر کنم و برایش آرزوی موفقیت کنم. همه می‌دانند که در یکی، دو سال اخیر اذیت شد و با انگشت شکسته برای ما بازی کرد. این روزهایی را که برای ما ساخت فراموش نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس قرار است کوشکی بازیکن پیکان را جذب کند یا خیر هم گفت: صحبت زیادی مطرح است که در نقل‌وانتقالات پرسپولیس چه خواهد کرد. با این حال فقط گمانه زنی بوده است. تا نیم‌فصل باید صبر کنیم.

 

وی در پایان درباره سایر مصدومان و محرومان پرسپولیس هم گفت: امید عالیشاه، محمد شریفی و بازیکنان تاجیک و حامد پاکدل را در اختیار نداریم.

 

 
منبع: انتخاب
منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • لنگی ارسالی در

      یحیی جان اصلآ خودتو ناراحت نکن.تارتار مثل همیشه یه برد دیگه برات کنار گذاشته

    • ناشناس ارسالی در

      تقصیر اصلی متوجه مجلسی است که ادعامیکنن مجلس مردمی ولی نه تنها مردمی نیستن بلکه خودشان راازفرشتگان الهی بالاتری آنند.. دلیلی نداردفردی که مثل اینک پرسپولیس تمام زندگیش راسراسرماتم کرده به این ترتیب چون کردندش وزیر رابطه ای.. تیممان راعلاوه برحذف ازلیگ قهرمانان که بايد کشورهای عربی دشمن مان بخندند که فلان کسابرای آنهاکه میکنن اینجوربممونه.. سجادی وزیر وخادم عزیزی رنگیان هرچه سریعتر بايد تاوان خیانت درحق کشوروتیم مردمی به وسیله مسوولان محترم قضاییه پس بدهنند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه