ارسال به دیگران پرینت

آلمانی:

معلم آدمخوار آلمانی به حبس ابد محکوم شد

یک مرد آلمانی روز جمعه توسط دادگاه برلین به دلیل قتل، قطعه قطعه کردن و خوردن بخشی از بدن یک مرد ۴۳ ساله که به صورت آنلاین با او آشنا شده بود، به حبس ابد محکوم شد. «استفان آر.» نام معلم ۴۲ ساله‌ای است که به اتهام قتل و «نقض آرامش اموات» محاکمه و محکوم شده است و دادگاه با توجه به شدت خشونت به کار رفته در این ماجرای قتل، به گونه‌ای حکم صادر کرده است که آزادی او تقریبا غیرممکن شود.

معلم آدمخوار آلمانی به حبس ابد محکوم شد

 یک مرد آلمانی روز جمعه توسط دادگاه برلین به دلیل قتل، قطعه قطعه کردن و خوردن بخشی از بدن یک مرد ۴۳ ساله‌ که به صورت آنلاین با او آشنا شده بود، به حبس ابد محکوم شد.

«استفان آر.» نام معلم ۴۲ ساله‌ای است که به اتهام قتل و «نقض آرامش اموات» محاکمه و محکوم شده است و دادگاه با توجه به شدت خشونت به کار رفته در این ماجرای قتل، به گونه‌ای حکم صادر کرده است که آزادی او تقریبا غیرممکن شود.

بر اساس گزارش دادستان این پرونده، قربانی این حادثه به نام «استفان تی.» که به شغل مکانیکی مشغول بوده در ۶ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی از طریق یک سایت دوستیابی با «استفان آر.» آشنا شده است. قاتل در اولین دیدار که چند ساعت پس از آشنایی انجام شده، به قربانی خود دارویی می‌دهد که باعث بیهوشی او می‌شود.

سپس گلوی قربانی را می‌برد و منتظر می‌ماند تا خون از بدن او خارج شود و سپس بخشی از اندام‌های او را می‌خورد.

پس از ناپدید شدن قربانی، تحقیقات برای یافتن اثری از او بی‌نتیجه می‌ماند تا اینکه در نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی استخوان‌های یک انسان در پارکی در شمال شهر برلین کشف می‌شود.

پلیس درنهایت می‌تواند آثار خون و بخش‌های دیگری از بدن قربانی، همچنین ابزاری همچون اره استخوان‌بر را در آپارتمان متهم پرونده پیدا کند. بازرسان قضایی بعدا متوجه شدند که متهم پرونده، پیش از ارتکاب این جنایت، تحقیقات مفصلی درباره آدمخواری انجام داده است.

پیش از این در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی نیز انتشار اخبار یک پرونده آدمخواری دیگر جامعه آلمان را شوکه کرده بود. در پرونده‌ای که به «آدمخوار روتنبورگ» مشهور است، قاتل که آرمین میوس نام داشت قربانی خود را کشته و خورده بود و از تمام این مراحل نیز فیلم گرفته بود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه