ارسال به دیگران پرینت

قلعه‌نویی:

از نظر روحی شرایط بهتری داریم| تیم عنایتی خوب و چغر است

سرمربی گل‌گهر می‌گوید به سه امتیاز بازی با هوادار احتیاج دارند.

از نظر روحی شرایط بهتری داریم| تیم عنایتی خوب و چغر است

 گل‌گهر و هوادار فردا (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم می‌روند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکرم که بازی قبل که را با این که شرایط خوبی نبود، ببریم. جای تاسف دارد که مردم خونگرم و ثروتمند مسجد سلیمان، چنین شرایطی دارند. ما از صبح دیدیم که مردم این شهر به چه سختی زمین را برای بازی آماده کردند. امیدوارم مسئولان به فکر باشند و نگاه عادلانه به همه تیم‌ها یکی باشد و هر تیم با منابع خودش بتواند تیم را اداره کند.

او افزود: خدا را شکر با آن شرایط سخت توانستیم بازی قبل را ببریم و از نظر روحی و روانی بهتر شویم. بازی فردا فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ماست. به آقای عنایتی بابت تیمی که دارد تبریک می‌گویم. او یک مربی جوان و باانرژی است که از پایه‌ها شروع کرد و یک تیم خوب و چغر درست کرده است. آن‌ها دوندگی زیادی دارند و با کمترین موقعیت به گل می‌رسند.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: برای این که شرایطمان در جدول بهتر شود، امیدوارم بازیکنان فرامین تاکتیکی ما را انجام دهند و به پیروزی برسیم چرا که به این سه امتیاز احتیاج داریم تا شرایطمان در جدول رده‌بندی بهتر شود.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا آرمین سهرابیان و خانزاده به بازی با هوادار می‌رسند، توضیح داد: جا دارد از تیم پزشکی‌مان تشکر کنیم. آن‌ها نهایت تلاششان را می‌کنند. به جز فرشید باقری باقی بازیکنان به بازی با هوادار رسیده‌اند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه