ارسال به دیگران پرینت

فرودگاه:

استخدام ۲۰۰ هزار ربات هوشمند به جای انسان‌ها در کانادا

این روزها، یکی از کارگران جدید فرودگاه ترودو در کبک، بیش از هر کارگر دیگری می‌تواند سرش را بچرخاند، او همیشه لبخند می‌زند، هرگز استراحت نمی‌کند و از زمانی که به تیم پیوسته است، یک روز مریضی نداشته، نیو، ربات نظافتچی فرودگاه، رویای هر مدیری است.

استخدام ۲۰۰ هزار ربات هوشمند به جای انسان‌ها در کانادا

این روزها، یکی از کارگران جدید فرودگاه ترودو در کبک، بیش از هر کارگر دیگری می‌تواند سرش را بچرخاند،  او همیشه لبخند می‌زند، هرگز استراحت نمی‌کند و از زمانی که به تیم پیوسته است، یک روز مریضی نداشته، نیو، ربات نظافتچی فرودگاه، رویای هر  مدیری است.

به گزارش سرویس‌ای تی و فناوری انتخاب به نقل از آن سوفی همل، سخنگوی فرودگاه: "او (ربات) در حال تمیز کردن زمین است تا بتوانیم از کارمندان خود استفاده کنیم و آن‌ها را وادار به انجام کار‌های دیگر کنیم. "

استخدام ۲۰۰ هزار ربات هوشمند به جای انسان‌ها در کانادا

این ربات با هوش مصنوعی کار می‌کند و می‌تواند حتی در شلوغ‌ترین زمان‌ها از مزاحمت برای مردم  اجتناب کند، اما سازنده او می‌گوید این حتی بزرگترین نقطه عطف او نیست.

فیضان شیخ، مدیر عامل Avidbots می‌گوید: تمام کشور‌های توسعه‌یافته به میلیون‌ها میلیون نفر برای انجام نظافت نیاز دارند و ما این افراد را نداریم.  ما در حال تحمل یک ضربه بزرگ در بحران نیروی کار هستیم. "

فقط در کبک، ۲۰۰ هزار شغل وجود دارد که باید در حال حاضر پر شوند، که بسیاری از آن‌ها در بخش تولید هستند. اینتل، اسپیس ایکس و جنرال الکتریک، از مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند.

ربات‌ها سابقه طولانی در صنعت خودرو دارند، اما اخیراً در بسیاری از بخش‌های دیگر نیز رایج شده‌اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه