ارسال به دیگران پرینت

رئیس اورژانس گیلان خبر داد؛

مرگ ۲ نفر در تالش بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

رئیس اورژانس گیلان گفت: دو جوان ۳۰ ساله در منطقه حویق شهرستان تالش به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

مرگ ۲ نفر در تالش بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

پیمان اسدی  با اشاره به گزارش حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن طی تماس با واحد ارتباطات اورژانس گیلان، اظهار کرد: این حادثه در منطقه حویق شهرستان تالش رخ داده است.

وی با بیان اینکه بعد از دریافت گزارش سریعاً یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، افزود: دو مرد حدوداً ۳۰ ساله در یک دستگاه خودروی نیسان دچار کاهش هوشیاری شده و توسط رهگذران این خبر به اطلاع اورژانس رسید.

رئیس اورژانس گیلان با اشاره به حضور کارشناسان اورژانس و بررسی علائم حیاتی هر دو مصدوم، گفت: متأسفانه هر دو نفر فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده و ساعت‌ها از مرگ آنها گذشته بود که اجساد تحویل عوامل انتظامی شدند.

وی با بیان اینکه یک گاز پیک نیکی در نیسان مشاهده شد، افزود: احتراق گاز پیک نیک در محیط بسته می‌تواند منجر به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و در نهایت مرگ شود.

اسدی با اشاره به اینکه شهروندان باید نکات ایمنی برای پیشگیری از مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن را رعایت کنند، ادامه داد: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، استفاده از بخاری‌های دودکش دار در محیط بسته، تهویه هوا در صورت استفاده از وسایل گرمایشی مانند بخاری و شومینه، نصب نکردن آبگرمکن در حمام و استفاده نکردن از شعله‌های اجاق گاز آشپزخانه برای گرم کردن خانه از جمله این موارد است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه