ارسال به دیگران پرینت

باشگاه پرسپولیس | قرارداد شجاع خلیل زاده

آقای شجاع، آقای رسول پناه؛ شورش را در آوردید!

بنظر می‌رسد رمزگشایی از دلیل جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس هنوز برای عده‌ای نان دارد وگرنه هیچ منطق رسانه‌ای نمی‌تواند یک انتقال فوتبالی در این سطح را تا ماه‌ها داغ نگه دارد.

آقای شجاع، آقای رسول پناه؛ شورش را در آوردید!

اورش سخت است اما رسول پناه مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس هنوز به تلویزیون می‌آید تا از قرارداد شجاع خلیل زاده با این تیم و دلایل جدایی‌اش رمزگشایی کند!

بیش از یک سال از جدایی خلیل زاده مدافع قرمزها و پیوستنش به الریان قطر گذشته اما هنوز رسانه‌های ما فلان کاغذ را سر دست می‌گیرند و اعداد و ارقام قرارداد این بازیکن را زیر و رو می‌کنند تا متوجه شوند که حیا کن رها کن و بی غیرت را بالاخره باید نثار کدام طرف دعوا کنند.

رسول پناه که نتوانست ستاره تیمش را حفظ کند و در همان گیر و دار چند کلیپ با دوربین مخفی از او در فضای مجازی منتشر شد که با ادبیات خارج از عرف درباره بازیکنان و کادر فنی تیم حرف زد یا شجاع خلیل زاده که در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا ساز جدایی کوک کرد و درخواست تمدید قرارداد با رقم میلیاردی

دعوا همین قدر ساده است، یک بازیکن پرسپولیس به هر دلیلی از این تیم جدا شده و تصمیم گرفته فوتبالش را در یک تیم حاشیه خلیج فارس ادامه دهد ولی هنوز رسانه‌‎ها یقه این ماجرا را ول نکردند.

البته همه می‌دانیم رسول پناه هم که سابقه سیاسی بسیار پررنگی دارد، بدش نمی‌آید به سبک سیاستمداران که این سال‌ها فوتبال را ابزار شهرت خود قرار دادند، هر از گاهی با چهارتا کاغذ جدید و چند عدد درشت سر زبان بیفتد.

کافیست برای فهمیدن عمق مسخره بودن چنین جنجال دنباله داری برای جدایی شجاع خلیل زاده چند آمار ساده را با هم مرور کنیم.

اگر کمتر فوتبال را دنبال کنید شاید با خودتان فکر کنید که خلیل زاده یکی از اسطوره‌های پرسپولیس بوده که کسی توقع نداشته با رقم پیشنهادی میلیاردی فلان تیم عربی وسوسه شود و باید همه جوره پای تیمش می‌ایستاده اما بد نیست بدانید که شجاع در مجموع 3 فصل و در 117 بازی با لباس پرسپولیس به میدان رفته است.

در همین باشگاه کلی بازیکن دیگر در همین دو سال از تیم جدا شدند که سابقه به مراتب بیشتری در پوشیدن لباس پرسپولیس داشتند.

محسن ربیع خواه یک فصل زودتر از شجاع به پرسپولیس آمد و هرچند ما هم مثل شما می‌دانیم که هیچگاه محبوب دل هواداران نشد ولی از لحاظ مدت زمان حضورش در تیم مثال خوبیست برای اینکه بفهمیم شجاع روی کاغذ هیچ جوره به عنوان یک بازیکن قدیمی و سابقه دار پرسپولیس شناخته نمیشد که بخواهیم توقعی بیشتر از دو دوتا چهارتا کردن برای انتخاب تیم آیندش داشته باشیم.

در فوتبال دنیا هم که تا دلتان بخواهد شاهد مثال پیش رویمان هست. امسال رئال مادرید و بارسلونا نتوانستند قرارداد دو کاپیتان باشگاه خود را تمدید کنند.

راموس با 671 و مسی با 778 بار پوشیدن تیمشان از باشگاه‌شان جدا شدند. با اینکه هر دو بازیکن به دلیل قوانین مالی و اختلاف بر سر دستمزد پرداختی‌ از تیم‌شان جدا شدند ولی با تمام حرف و حدیث‌ها چند روزی در رسانه‌ها درباره این انتقال بحث و جدل شد و تمام.

اما بنظر می‌رسد رمزگشایی از دلیل جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس هنوز برای عده‌ای نان دارد وگرنه هیچ منطق رسانه‌ای نمی‌تواند یک انتقال فوتبالی در این سطح را تا ماه‌ها داغ نگه دارد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه