ارسال به دیگران پرینت

کانادا واکسن سینوفارم را از ۹ آذر مورد تایید قرار می‌دهد

بر این اساس، افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند و دو نوبت واکسن سینوفارم دریافت کرده‌اند، دیگر نیازی به تزریق آسترازنکا ندارند.

کانادا واکسن سینوفارم را از ۹ آذر مورد تایید قرار می‌دهد

بر این اساس، افرادی که قصد سفر به کانادا را دارند و دو نوبت واکسن سینوفارم دریافت کرده‌اند، دیگر نیازی به تزریق آسترازنکا ندارند.

تا پیش از این، دولت کانادا از بین واکسن‌های تزریق شده در ایران، فقط واکسن آسترازنکا را برای سفر به آن کشور قبول می‌کرد.

واکسن های مورد تایید کانادا و کاهش محدودیت های ورود به کانادا

دولت کانادا با نظارت دائمی بر داده های موجود و شواهد علمی برای محافظت از سلامتی و ایمنی کانادایی ها، رویکرد پیشگیرانه و مسئولانه ایی برای کاهش محدودیت های ورود به کانادا اتخاذ کرده است.

دولت کانادا جزئیات اولین مرحله از رویکرد خود را برای کاهش اقدامات مرزی برای مسافران ورودی به کانادا اعلام نمود. این مقررات محتاطانه اکنون به دلیل وجود واکسن کانادایی و رعایت اصول بهداشتی توسط کاناداییان امکان پذیر است.

از 5 ژوئیه 2021 ساعت 11:59 ب.ظ. مسافرانی که به صورت کامل واکسینه شده، و مجاز به ورود به کانادا هستند، مشمول شرایط فدرال قرنطینه یا آزمایش COVID-19 در روز 8 ام نخواهند شد. علاوه بر این، مسافرانی که به صورت کامل واکسینه شده اند و قصد ورود از طریق هواپیما را دارند، نیازی به اقامت در هتلی با اجازه دولتی نخواهند داشت.

در ابتدا واکسیناسیون، دولت کانادا اعلام کرد یک مسافر باید مجموعه واکسن ها، یا ترکیبی از واکسن ها را حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا، دریافت کرده باشد. اوایل واکسن های مورد تایید کانادا فایزر، مدرنا، آسترازنکا و جانسون و جانسون بودند. به تازگی دولت کانادا اعلام کرده است واکسن های سینوفارم، سینووکس و کووکسین نیز مورد تایید می باشد و مسافران واکسینه شده از تاریخ 30 نوامبر اجازه ورود به کانادا را دارند. مسافران می توانند واکسن خود را در هر کشوری دریافت کنند و باید مستنداتی را در مورد واکسیناسیون خود به انگلیسی، فرانسوی با ترجمه معتبر ارائه دهند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه