ارسال به دیگران پرینت

بنزین | خودسوزی | قانون

فرزند شهید حادثه خودسوزی یاسوج درگذشت

تنها فرزند شهید برازیده از شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد که سه روز پیش جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دست به خودسوزی زد صبح امروز- ۲۹ مهرماه- در بیمارستان شیراز درگذشت.


فرزند شهید حادثه خودسوزی یاسوج درگذشت

صبح روز (سه شنبه) فرزند یکی از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری مراجعه کرد که مسئولان استانداری طی نامه ای، وی را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع دادند.

وی حدود ۴۰ ساله و اهل روستای بَرد پهن از توابع دهستان زیلایی بویراحمد و فرزند شهید این شهرستان در دفاع مقدس بوده و دارای چهار فرزند است که حوالی ساعت ۱۰ صبح با بنزین ریختن بر روی خود اقدام به خودسوزی در جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان کرد.

سوختگی این فرزند شهید که برای درخواست اشتغال به  اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بود است ۸۰ درصد عنوان شده است.

ساعاتی قبل این فرزند شهید از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیمارستان شیراز منتقل اما متاسفانه درگذشت.

قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نماینده ویژه ای به یاسوج در این خصوص گسیل کرده است.

احمدزاده استاندار  کهگیلویه و بویراحمد نیز از نهادهای نظارتی خواسته است پرونده این خودسوزی را در کمترین زمان ممکن بررسی و با خاطیان احتمالی براساس قانون برخورد قاطع داشته باشند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه