ارسال به دیگران پرینت

رییس بیمه مرکزی:

در کشور از ۱۲ میلیون موتورسیکلت تنها یک میلیون و ۶۰۰ موتور بیمه دارند

از حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت فقط یک میلیون و ۶۰۰ هزار موتورسیکلت دارای بیمه بوده این در حالی است که ۲۶ درصد تصادفات مربوط به تصادفات موتورسیکلت است و به دلیل نداشتن بیمه خودرو مقصر شناخته می شود.

 در کشور از ۱۲ میلیون موتورسیکلت تنها یک میلیون و ۶۰۰ موتور بیمه دارند

رییس بیمه مرکزی گفت: از حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت فقط یک میلیون و ۶۰۰ هزار موتورسیکلت دارای بیمه بوده این در حالی است که ۲۶ درصد تصادفات مربوط به تصادفات موتورسیکلت است و به دلیل نداشتن بیمه خودرو مقصر شناخته می شود.

 غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از کروکی برتر کاغذ و الکترونیکی افزود: ۵۰ درصد تصادفات زیر ۱۶ میلیون تومان به دلیل سازش نیازی به کروکی ندارد اما در تصادفات سنگین تقلب افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: ۲۰ درصد از پرداخت‌ خسارت‌ها به دلیل سوانح ساختگی و تقلب است به عنوان مثال در سال ۹۹، ۲۵ هزار میلیارد خسارت بابت بیمه شخص ثالث انجام شد.

رئیس بیمه مرکزی با بیان اینکه حق بیمه براساس میزان خسارت‌های پرداختی سال گذشته حساب می‌ شود، گفت: براساس آمار یک میلیون و ۵۰۰ هزارخودرو وجود دارد که بیمه ندارند.

سلیمانی افزود: در وسایل نقلیه ون و اتوبوس میزان خسارت به بالای ۱۰۰ درصد و خوردوهای سواری به ۷۰ درصد می‌رسد.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه