ارسال به دیگران پرینت

شقایق دهقان

شقایق دهقان: مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس، مافوق و بالاتر بود

شقایق دهقان در برنامه «کافه آپاراتِ» فریدون جیرانی از آرزویش برای نویسندگی و تاثیر مهراب قاسم‌خانی، همسر سابقش بر این آرزو گفت.

شقایق دهقان: مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس، مافوق و بالاتر بود

شقایق دهقان، بازیگر شناخته‌شده مهمان برنامه «کافه آپاراتِ» فریدون جیرانی شد.

او در این مورد که همیشه نویسندگی را به اندازه بازیگری و حتی بیشتر از آن دوست داشته است، گفت: «مقداری تنبلی خودم هم هست اما همواره بازیگری برایم راه آسان‌تری بوده است. همیشه دلم می‌خواسته نویسنده باشم ولی همیشه بازیگر بوده‌ام.»  

او در مورد سهم مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و همسر سابقش در شکل‌گیری این علاقه و پرورش آن هم گفت: «قطعا وقتی با گروهی کار می‌کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این‌هاست بر روی شما هم تاثیر می‌گذارد اما این آخری‌ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می‌شود، آستانه تحملش پایین می‌آید و مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می‌کشد و اصلا ولش کن و نمی‌خواهد.»  

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با مهراب قاسم‌خانی زندگی می‌کند از متارکه‌ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: «الان دوباره دارم تلاشم را می‌کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش‌هایی را که الان بازی می‌کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی‌دانم چرا آدم‌ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی‌کنند.»  

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه