ارسال به دیگران پرینت

قیمت انواع میوه | قیمت انواع میوه میادین

افزایش 49 درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین

مقایسه قیمت انواع محصولات پرتقاضای میادین میوه و تره بار در اول پاییز ۹۹ و اول پاییز ۱۴۰۰، نشان‌دهنده افزایش ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه و افزایش ۴۹ درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین است. هویج و هندوانه با بیش از ۳ برابر، سبزی‌های برگی با بیش از ۲ برابر و لیمو شیرین، هُلو و گوجه فرنگی با ۲ برابر افزایش، بیشترین رشد قیمت محصولات میادین را در یک سال اخیر به ثبت رساندند.

افزایش 49 درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین

مقایسه قیمت انواع محصولات پرتقاضای میادین میوه و تره بار در اول پاییز 99 و اول پاییز 1400، نشان‌دهنده افزایش 40 درصدی قیمت انواع میوه و افزایش 49 درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در میادین است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ به ترتیب سیب گلاب با 7 درصد، بادمجان با 20 درصد، گلابی با 31 درصد، موز با 32 درصد، انار با 35 درصد و خیار با 38 رصد افزایش، کمترین رشد قیمت محصولات میادین را در یک سال اخیر تجربه کردند.

همچنین، به ترتیب هویج و هندوانه با بیش از 3 برابر، سبزی‌های برگی با بیش از 2 برابر و لیمو شیرین، هُلو و گوجه فرنگی با 2 برابر افزایش، بیشترین رشد قیمت محصولات میادین را در یک سال اخیر به ثبت رساندند.

در حال حاضر اختلاف قیمت انواع میوه میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت انواع میوه در سطح شهر 38 درصد و با میانگین قیمت سبزیجات و صیفی‌جات 30 درصد است که در بازه زمانی مشابه سال گذشته این تفاوت در قیمت انواع میوه 37 درصد و در قیمت سبزیجات و صیفی‌جات 31 درصد بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه