ارسال به دیگران پرینت

کرونا | بیمه سلامت | بیمارستان | دانشگاه علوم پزشکی

تداوم روند کاهشی کرونا و حضور چشمگیر مسافران در مازندران

با وجود اینکه، تعداد بستری‌شدگان کرونایی در مازندران به ۴۹۳ بیمار رسیده، افزایش حضور مسافران در این استان، مسئولان و مردم را نگران شروع پیک ششم کرونا کرده است، موضوعی که به نظر می‌رسد با وجود سهل‌انگاری‌های صورت گرفته و جو روانی حاصل از تزریق واکسن و بیخیالی مردم، قطعی به نظر می‌رسد.

تداوم روند کاهشی کرونا و حضور چشمگیر مسافران در مازندران

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع این ویروس طی روز گذشته در مازندران، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۰۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۵۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری شدند که از این تعداد ۸۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

از سوی دیگر، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار جدید بستری و ۳۱ بیمار هم ترخیص شدند. ۲۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۴۹۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه