ارسال به دیگران پرینت

خودروهای خارجی | واردات خودروهای خارجی |خودروسازی

اظهارات نماینده مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان در خصوص مصوبه واردات مشروط خودرو

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن ایرادات شورای نگهبان را رفع می‌کند، گفت: تلاش می‌شود موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات با روان‌سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود. وی افزود: شورای نگهبان اشکال جدی به مصوبه مجلس درباره واردات مشروط خودرو وارد نکرده و بیشتر ایرادات شکلی است نه مغایرت با قانون اساسی.

اظهارات نماینده مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان در خصوص مصوبه واردات مشروط خودرو

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن ایرادات شورای نگهبان را رفع می‌کند، گفت: تلاش می‌شود موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات با روان‌سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود.

سیدجواد حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره ایرادات شورای نگهبان در خصوص مصوبه واردات مشروط خودرو، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس رفع ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه را در دستور کار قرار می‌دهد و تلاش خواهیم کرد که موضوعاتی مانند واردات خودرو به ازای صادرات خودرو و قطعات خودرو و... با روان سازی متن مصوبه و درج جزئیات اصلاح شود.

* ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس درباره واردات مشروط خودرو، شکلی است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: شورای نگهبان اشکال جدی به مصوبه مجلس درباره واردات مشروط خودرو وارد نکرده و بیشتر ایرادات شکلی است نه مغایرت با قانون اساسی.

وی اضافه کرد: پس از اینکه کمیسیون صنایع و معادن ایرادات شورای نگهبان را برطرف کند، مصوبه به صحن علنی مجلس ارسال و پس از رفع ایرادات توسط نمایندگان، برای بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه