ارسال به دیگران پرینت

دمنوش‌های گیاهی | سلامت | نوشیدن چای گیاهی | دمنوش‌های سالم و گیاهی

خواص معجره آسای دمنوش‌های گیاهی

آیا به دنبال بهبود طبیعی سلامت خود هستید؟ خوب، چطور است با نوشیدن چای گیاهی بیشتر، این هدف را تحقق ببخشید؟ نوشیدنی‌هایی که از قرلر گرفتن گیاهان خشک در آب گرم تهیه می‌شود.


خواص معجره آسای دمنوش‌های گیاهی

آیا به دنبال بهبود طبیعی سلامت خود هستید؟ خوب، چطور است با نوشیدن چای گیاهی بیشتر، این هدف را تحقق ببخشید؟   نوشیدنی‌هایی که از قرلر گرفتن گیاهان خشک در آب گرم تهیه می‌شود. 

چای‌های گیاهی مملو از آنتی اکسیدان‌ها و سایر مواد سالم هستند و انرژی را افزایش داده و به مبارزه با رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنند و در نتیجه باعث ایجاد حس آرامش می‌شوند. در ادامه‌دهنده معرفی برخی از دمنوش‌های سالم و گیاهی می‌پردازیم:

چای نعنا

چای نعنا

نعناع تهوع را تسکین می‌دهد و اغلب در برابر استفراغ مثر است. قدرت آن نیز در توانایی آن برای درمان مشکلات گوارشی نهفته است.

چای زیتون

چای برگ زیتون

برگ زیتون برای سلامت قلب و عروق و عملکرد مغز مفید است. حمایت از کاهش وزن و توانایی کاهش فشار خون از دیگر مزایای سلامتی است.

دمنوش‌های گیاهی برای سلامتی و شادی (قسمت پنجم)

چای زالزالک

آیا نیاز به افزایش انرژی دارید؟ یک فنجان چای زالزالک این کار را انجام می‌دهد. مزایای دیگر سلامتی شامل کمک به درمان بیماری‌های پوستی و تنظیم فشار خون است.

دمنوش‌های گیاهی برای سلامتی و شادی (قسمت پنجم)

چای برگ تمشک

داخلی را آرام می‌کند و برای حالت تهوع و گرفتگی مفید است. همچنین برای آفتاب سوختگی، اگزما، بثورات و سایر تحریکات پوستی بنوشید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آدمایی که گیر میدن چاره کار کجاست؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه