ارسال به دیگران پرینت

بنت و نتانیاهو درباره ایران به مشاجره لفظی علیه یکدیگر پرداختند

نخست وزیر فعلی و پیشین اسرائیل در جلسه پارلمان این رژیم به مشاجره لفظی علیه یکدیگر درباره ایران پرداختند و هر یک دیگری را متهم کرد که اسرائیل را در برابر ایران آسیب‌پذیر تر و ضعیف‌تر کرده‌اند.


 بنت و نتانیاهو درباره ایران به مشاجره لفظی علیه یکدیگر پرداختند

نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم به مشاجره لفظی علیه یکدیگر درباره ایران پرداختند و هر یک دیگری را متهم کرد که اسرائیل را در برابر ایران آسیب‌پذیر تر و ضعیف‌تر کرده‌اند.

 نفتالی بنت نخست، وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه پر تنش کنست به انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین این رژیم پرداخت و گفت که سیاست های شکست خورده او درقبال ایران، دولت جدید را مجبور کرده است تا در شرایط اقتصادی سخت کنونی متعاقب شیوع ویروس کرونا بودجه نظامی را افزایش دهد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، جلسه روز دوشنبه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به درخواست احزاب مخالف تحت رهبری بنیامین نتانیاهو برای بررسی "تهدیدات امنیتی دولت جدید علیه اسرائیل" برگزار شد.

نفتالی بنت در این جلسه فهرستی از ناکامی های دولت نتانیاهو ارائه کرد و مدعی شد: ایران به سرعت برنامه هسته ای خود را پیش می برد. ما با آن برخورد خواهیم کرد. ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. اما جنگیدن با هر کشوری در جهان درحالیکه ایران برنامه نظامی خود را توسعه می دهد، غیرمسئولانه است. 

وی خطاب به نتانیاهو گفت: اما این میراثی است که شما برای ما به جا گذاشته اید. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از عملکرد دولت نتانیاهو درقبال گروه های مقاومت در نوار غزه انتقاد کرد و گفت که او به حزب الله لبنان اجازه داده تا بتواند زرادخانه ای از موشک های نقطه زن داشته باشد که به تمام نقاط سرزمین های اشغالی می رسند.

ننانیاهو نیز در پاسخ گفت که بنت و یائیر لاپید (وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی) با این تعهد به آمریکا که هرگونه اقدام نظامی علیه ایران را به اطلاع واشنگتن خواهند رساند، بر سر توانایی های اسرائیل برای اقدام در برابر ایران سازش کرده اند.

وی خطاب به نفتالی بنت ادامه داد: من هرگز چنین چیزی را نپذیرفتم. شما باعث شدید که اسرائیل تحت قیومیت آمریکا دربیاید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه